رییس هیأت ورزش‌های همگانی اردبیل:

کارکنان ۲۲ دستگاه اجرایی اردبیل با یکدیگر رقابت کردند

اردبیل- رییس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: کارکنان ۲۲ دستگاه اجرایی استان اردبیل در قالب ۵۵ تیم ورزشی در اردبیل با یکدیگر رقابت کردند.
کد خبر: ۹۵۷۳۷۹۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

کارکنان ۲۲ دستگاه اجرایی اردبیل با یکدیگر رقابت کردند

ودود اسحق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، از اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: مسابقات ورزشی کارکنان دولت نسبت به سال‌های گذشته متفاوت برگزار شد که رشته‌های ورزشی همچون مهارت‌های چالشی، گل کوچک، شنا، تنیس روی میز، شطرنج، داژبال و والیبال در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات کارکنان ۲۲ دستگاه اجرایی استان در قالب ۵۵ تیم ورزشی در رشته‌های یاد شده از ۱۰ الی ۲۱ دی ماه با هم به رقابت پرداختند.

اسحق‌زاده گفت: این مسابقات برای گرامیداشت روز جهانی مقاومت با شعار «کارمند تندرست، کارمند اثربخش» برگزار شد.

وی افزود: در رشته چالش‌های ورزشی تیم آتش‌نشانی مقام اول، امور مالیاتی دوم و انتقال خون مقام سوم را از آن خود کردند و در بخش بانوان نیز تیم دانشگاه محقق اردبیلی، بهزیستی و تأمین اجتماعی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

اسحق‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در رشته داژبال آقایان تیم‌های ورزش و جوانان و امور زندان‌ها به ترتیب اول و دوم شدند و در بخش بانوان نیز تیم‌های امور مالیاتی، دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل ورزش و جوانان اول تا سوم شدند.

وی اضافه کرد: در تنیس روی میز آقایان تیم‌های شرکت گاز، آب منطقه‌ای و توسعه حل اختلاف مقام‌های اول تا سوم و در بخش انفرادی هم توحید فرازنده و عسگر پناهی اول و دوم و مسعود عظیم‌پور و شاپور روح‌بخش مشترکا سوم شدند.

اسحق‌زاده بیان کرد: در رشته والیبال آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و بانک کشاورزی اول تا سوم شدند.

رییس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل با بیان اینکه در رشته گل کوچک آقایان تیم امور مالیاتی اول، امور دام دوم و جهاد کشاورزی سوم شد، ادامه داد: در بخش بانوان هم تیم دانشگاه محقق اردبیلی مقام اول و تیم اداره کل ورزش و جوانان هم مقام دوم را کسب کرد.

ارسال نظرات