رضانیا:

ایجاد پل ارتباطی بین جوانان و مسئولین یک امر ضروری است

همدان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه افزایش مشارکت جوانان موجب بهبود وضعیت آن‌ها است، ایجاد پل ارتباطی بین جوانان و مسئولین را به عنوان یک امر ضروری دانست.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۲۸
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسن رضانیا امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان اظهار کرد: جوانان نیروی محرک جامعه هستند و برای ایجاد تحول در جامعه باید از ظرفیت آنها در امور مختلف استفاده شود.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت جوانان موجب بهبود وضعیت آنها است، ایجاد پل ارتباطی بین جوانان و مسئولین را به عنوان یک امر ضروری دانست و افزود: جوانان همواره پای نظام و انقلاب بوده و هستند، بنابراین با توجه به فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان برنامه‌های این هفته باید به گونه‌ای تنظیم شود که ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین جوانان شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه از هیچ فرصت و مناسبتی به سادگی عبور نخواهیم کرد، گفت: دشمن برای لحظه لحظه عمر ما و انقلاب برنامه دارد و از هیچ فرصت و موقعیتی به سادگی عبور نمی‌کند، ما برای جوانان خود برنامه داریم و خواهیم داشت و امیدواریم این برنامه‌ها زمینه‌ساز ۱۱ اسفند ماه باشد که مردم خلق حماسه می‌کنند.

وی عنوان کرد: در تدوین برنامه‌های هفته جوان با نگاه ویژه به این هفته باید از ظرفیت خود جوانان با هر تیپ و قیافه‌ای استفاده شود تا آنان جذب شوند و برنامه‌ها با مشارکت خود جوانان تهیه و اجرا شود.

رضانیا بیان کرد: اگر بتوانیم در دانشگاه‌ها شور و نشاط ایجاد کنیم جامعه به سمت طراوت می‌رود و فعال می‌شود؛ برنامه‌های ویژه‌ای برای  دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات بهانه‌ای است که ما فضای شاد اجتماعی را رقم بزنیم و دستگاه‌ها به خصوص شهرداری و دستگاه‌های فرهنگی باید در هفته جوان کمک کنند چراکه دشمن در تلاش است بین مردم و نظام فاصله بیندازد و مردم را نسبت به نظام مایوس کند؛ بنابراین این انتخابات از حساسیت خاصی برخوردار است و نقش جوانان در خلق حماسه دیگر غیرقابل انکار است.

*پرداخت تسهیلات فرزندآوری به ۱۳۱۵۸ نفر در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز اظهار کرد: در استان همدان در ۹ ماهه سال جاری به ۱۳ هزار و ۱۵۸ نفر تسهیلات فرزندآوری به مبلغ ۸۱۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

علی حقیقی با بیان اینکه بانک‌های ملی، ملت، کشاورزی، سپه، صادرات و تجارت، ۶ بانک پیشرو در همدان در ارائه تسهیلات فرزندآوری هستند، افزود: در ۱۰ ماهه سال جاری تسهیلات ازدواج به ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر به مبلع ۳۲ هزار و ۴۴ میلیارد ریال نیز پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه هفته جوان از ۳۰ بهمن ماه آغاز می‌شود، گفت: انتظار ما این است دستگاه‌های اجرایی نسبت به برنامه‌ریزی برنامه‌های متنوع در این هفته اقدام کنند و از مهم‌ترین برنامه‌ها در این ایام تقدیر از نخبگان جوان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار