سرهنگ مختاری:

امنیت امروز ما مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امنیت امروز ما مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) است که شبانه روز در حال تلاش هستند.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۴۳
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در مراسم یادواره شهدای گرانقدر اطلاعات سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: امروز سالروز شهادت نابغه دفاع مقدس سرلشگر شهید «حسن باقری» است که به عنوان روز اطلاعات عملیات در سپاه نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از طرف رزمندگان اطلاعات و عملیات در جبهه‌ها انجام شد، افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اطلاعات و عملیات ضربه‌های جبران ناپذیری به دشمن زدند و تاثیر‌گذاری زیادی داشتند.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: در عملیات‌های کربلای پنج و والفجر هشت نقش رزمندگان شجاع اطلاعات و عملیات بسیار چشمگیر بود.

وی بیان کرد: امروز نیز سازمان اطلاعات سپاه به عنوان چشم همیشه بیدار ملت در کنار دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی نقش بی‌بدیلی در تأمین امنیت کشور دارد.

مختاری گفت: امنیت امروز ما مرهون مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) است که شبانه روز در حال تلاش هستند.

وی بیان کرد: در نهاوند اتحاد و همدلی خوبی در بین جامعه اطلاعاتی شهرستان وجود دارد که در این بین نقش، مسئولیت‌پذیری و همکاری مردم نیز بسیار اثرگذار و مهم است.

در ادامه این مراسم، چند نفر از پیشکسوتان  جامعه اطلاعاتی به بیان خاطراتی از سالهای حضور و خدمت مجاهدانه در نهادهای اطلاعاتی و امنیتی پرداختند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار