سردار شاکرمی ؛

برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد

سردار شاکرمی در همایش جهادتبیین گفت:  برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۴۵
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی در همایش جهاد تبیین و طرح شهید آرمان اله وردی که با حضور فرماندهان و مسئولان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به همت معاونت سیاسی سپاه استان ایلام و قرارگاه جهاد تبیین این سپاه برگزار شد گفت: دشمنان می خواهند که با تبلیغات رسانه‌ای حضور مردم را در انتخابات کم رنگ کنند و آنرا مقدمه‌ای برای افزایش فشارهای سیاسی و امنیتی قرار دهند.

 

 

فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت:دشمنان انقلاب فهمیده‌اند که نمی توانند از لحاظ نظامی ایران را تهدید بکنند و از طرفی ایران توانسته‌است که تحریم اقتصادی را کم اثر بکند، لذا در پی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در کشور هستند و می خواهند که با تبلیغات رسانه‌ای حضور مردم را در انتخابات کم رنگ کنند و آنرا مقدمه‌ای برای افزایش فشارهای سیاسی و امنیتی قرار دهند.

 

سردار شاکرمی بیان کرد ؛ حوادث و اتفاقاتی که در منطقه خاورمیانه می گذرد سطح تاکتیکی است که توسط اسرائیل و داعش انجام می شود و راهبرد اساسی آن در آمریکا طرح ریزی می شود. امروز هیمنه آمریکا در منطقه خاورمیانه شکسته شده و مقاومت حماس توانسته است که ابهت دروغین آنان را از بین ببرد و نگاه وجدان های بیدار مردم را در اقصی نقاط دنیا به مظلومیت مردم فلسطین معطوف کند. 

 

سردار جمال شاکرمی تاکید کرد: امروز راهبرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاب آوری در سطح بالای تهدیدات نظامی است و ما با تکیه بر ایمان و عزم جهادی خود برای مقابله دندانشکن با هر تهدیدی آماده هستیم و دشمنان ما به خوبی به این نکته پی برده اند.

 

شاکرمی به طرح شهید اله وردی اشاره کرد و گفت: جهاد تبیین یکی از مهمترین کارهایی است که بایستی در ایام انتخابات به صورت ویژه دنبال شود و طرح شهید آرمان اله وردی برای افزایش مشارکت مردم در به صورت جدی در نواحی ، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج دنبال شود.

 

سردار شاکرمی به برنامه های سپاه برای حضور در بین مردم هم گریزی زد و گفت: سپاه در سالهای اخیر تلاش کرده است که در بین مردم حضور بیشتری داشته باشد و با کمک خود مردم تهدیدات را به فرصت و قوت تبدیل کند و در انتخابات پیش رو هم تلاش خواهد کرد‌ که مشارکت حداکثری مردم را به نقطه قوت نظام تبدیل کند.

 

وی افزود: ما طرفدار هیچ جناح و حزبی نیستیم و وظیفه ما ایجاد امنیت پایدار برای برگزاری انتخابات و جهاد تبیین برای انتخاب اصلح و افزایش مشارکت مردم و حضور در پای صندوق های رای است. 

 

شاکرمی در پایان خطاب به فرماندهان و کارکنان سپاه امیرالمومنین (ع) گفت: توجه به مردم را در سرلوحه برنامه هایتان قرار دهید و با استفاده از تمام ظرفیت ها در طبقات و اقشار مختلف مردم چشمه های جوشان اجتماعی را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات ایجاد کنید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار