رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد:

۱۰ نفر از ایتام پارس‌آباد مورد دلجویی قرار گرفتند

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: ۱۰ نفر از ایتام در پارس‌آباد به مناسبت ایام ولادت پدر معنوی ایتام حضرت علی (ع) مورد دلجویی قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۵۴
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

۱۰ نفر از ایتام پارس‌آباد مورد دلجویی قرار گرفتند

به گزارش بسیج به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، ظاهر وطن‌خواه اظهار کرد: با همراهی مسئولان شهرستان پارس‌آباد و در ایام میلاد مسعود امام علی (ع) در کنار دیدار و دلجویی از ایتام، بسته‌های معیشتی به ارزش یک میلیون تومان تهیه و در بین خانواده‌های ایتام توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف با همراهی حامیان و خیران سعی می‌کند تا مساعدت‌های لازم را به خانواده‌های تحت حمایت انجام داده و زمینه رفع نیازمندی آنها را فراهم کند.

وطن‌خواه افزود: روزانه ۲۰۰ پرس غذای گرم به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربانی در این ایام بین نیازمندان توزیع شد تا بتوانیم با همراهی خیران و مراکز نیکوکاری به وظیفه خطیر خود در این حوزه عمل کنیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان پارس‌آباد گفت: در مجموع ۶۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۹ میلیون تومان تهیه و توزیع شد تا در نیمه ماه رجب بتوانیم در خدمت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد باشیم.

وی بیان کرد: این نهاد انقلابی در راستای مأموریت و مسئولیت خود سعی کرده تا در مناسبت‌های ملی و مذهبی خدمات متنوعی را به مددجویان و جامعه هدف خود ارائه کند تا اسباب رضایت خاطر خانواده‌های تحت حمایت فراهم آید.

ارسال نظرات