خبرهای داغ:
شاهرود_ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: صاحبان قلم و اندیشمندان در حوزه فرهنگ کار‌های خوبی انجام دادند و روایتگری درست انجام و به نسل جدید منتقل شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۳۸
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

نقش مهم صاحبان قلم و اندیشه در انتقال فرهنگ و تمدن اسلامی/تلاش دشمنان در ناامید کردن جامعهبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در آیین رونمایی از دو کتاب دفاع مقدس در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سرسرای ولایت فرمانداری ویژه شهرستان با اشاره به اینکه این ایام فرصت خوبی برای تبیین دستاورد‌های انقلاب و خدمات انجام شده است، افزود: علی رغم توطئه‌های دشمنان در محدود کردن نظام اسلامی با تدابیر امام راحل و رهبر انقلاب، دستاورد‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف داریم و توطئه‌ها خنثی شده است.
او تصریح کرد: فضای مسموم رسانه‌ای که دشمن در این سال‌ها و بعد از اغتشاشات سال گذشته در قالب جنگ جهانی رسانه‌ای را تحمیل نظام کرده، اما کار‌های خوبی در حوزه‌های مختلف زیر بنایی و روبنایی انجام شده است.
جلالی با بیان اینکه دغدغه‌ها و مشکلاتی در کشور است، افزود: در کنار آن‌ها دستاورد‌های بسیاری داریم و شاخص‌های بسیاری را در موضوعات و خدمات مختلف ارتقاء داده ایم.
او با اشاره به اینکه مشکلاتی که هست بخشی متوجه برخی مسئولان است، گفت: با این وجود نظام تلاش دارد سیاست، رفاه و آسایش و آرامش ذیل شریعت را برای جامعه محقق کند.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود برهه کنونی را فرصتی دانست که همه تریبون داران و اقشار مختلف مردم به مسئولیت و نقش خود و وظیفه‌ای که دارند عمل نمایند.
جلالی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های فرهنگی خوبی داریم، هر چند چالش‌هایی هم در این بخش داریم، افزود: در قصه اغتشاشات سال گذشته، با تمام توان دشمن ورود پیدا کرد، اما هدایت‌های رهبری و نقش محوری مردم خنثی کننده آن بود، اما آثار و تبعاتی داشت که پدیده شوم بی حجابی از آن است.
او با بیان اینکه دشمن بر این طبل می‌کوبد و دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است، گفت: صاحبان قلم و اندیشمندان در این حوزه کار‌های خوبی انجام دادند و روایتگری درست باید انجام و به نسل جدید منتقل شود و اقدام فرهنگی در این راستا موثر و قابل تقدیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها