معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران آبرودارترین و بهترین اقشار جامعه برای ترغیب و تشویق مردم به حضور در انتخابات پیش رو هستند.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۴۷
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، سیدمحمدصادق هاشمی در سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در مشهد افزود: شاید به برخی دلایل و به دلیل تبلیغات دشمنان، جامعه پذیرای برخی سخنان نباشد اما جامعه ایثارگری که همه زندگی خود را فدای کشور و نظام اسلامی کرده اند، همچنان خط قرمز مردم هستند.

جامعه شاهد و ایثارگر در خط مقدم مبارزه با مستکبران قرار دارند

خانواده شهدا،  آبرودارترینِ اقشار برای ترویج مشارکت در انتخابات هستند

وی گفت: خانواده معظم شهدا به عنوان جامعه هدف ایثارگری در بنیاد شهید و امور ایثارگران در خط مقدم مبارزه با مستکبران قرار دارند و در این میان اقشار قرآنی یعنی شما شرکت کنندگان در مسابقات کشوری قرآن مورد اعتماد اقشار مختلف جامعه در موضوعات اجتماعی همچون انتخابات هستید.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: هم اینک و با توجه به تحولات اخیر منطقه و وارد آمدن تلفات به نیروهای آمریکایی، شاهد تهدیدهای جدید آنها علیه کشورمان هستیم و بدون شک مشارکت گسترده همه اقشار مردم در انتخابات پیش رو، بهترین پاسخ به تهدیدهای دشمنان است.

وی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران آبرودارترین و بهترین اقشار جامعه برای ترغیب و تشویق مردم به حضور در انتخابات پیش رو هستند.

خانواده شهدا،  آبرودارترینِ اقشار برای ترویج مشارکت در انتخابات هستند

در ادامه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز گفت: برنامه درازمدت قرآنی در کشور تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن است و هم اکنون نیز سالانه هزار نفر در طرح حفظ قرآن حرم مطهر رضوی شرکت می کنند.

حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی افزود: توجه به قرآن و مفاهیم آن در جامعه ایثارگری که آمیخته به معارف قرآنی است، از برنامه های محوری این نهاد است.

وی گفت: در بخش بانوان سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در مشهد ۳۵۰ نفر از منتخبان کشوری در ۲ روز و در قالب قرائت و حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ جزء و کل قرآن با هم رقابت می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان داشت: این رقابتها در ۲ گروه فرزندان دختر بالای ۱۸ سال و همسران شهدا در حال برگزاری است و مسابقات آقایان نیز یازدهم بهمن آغاز می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها