خبرهای داغ:

بیانیه تیپ انصار الحسین(ع) همدان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

همدان- تیپ انصار الحسین(ع) به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و چهل و پنجممین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۲۸
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، تیپ انصار الحسین(ع) به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر و چهل و پنجممین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«يَـٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُم» (محمد / ۷)

چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی دمیده شد و بر تنومندی و صلابت ایران عزیزمان افزود.

انقلاب ۵۷ به معماری خمینی کبیر(ره) به هزاره سلسله‌های شهوت و ظلم و زبونی پایان داد و کتاب زرینی از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی را گشود که سراسر سربلندی و عزت و اقتدار بوده و خواهد بود.

در عظمت و اهمیت انقلاب همین بس که تمام زورگویان و دشمنان دین و بشریت علیه او صف کشیده و اکنون پس از ۴۵ سال شرارت دشمنان، توأم با پیشرفت‌ها و دستاوردهای خیره کننده در همه عرصه‌های داخلی، شاخه‌های این شجره طیبه از اقصی نقاط منطقه در قالب گروه‌های مقاومت روییدن گرفته است.

امروز دوست و دشمن می‌دانند که این نظام مظلوم مقتدر، نه تنها شکست‌ناپذیر است بلکه طعم شکست را به کام ائتلاف‌ها و قدرت‌های جهان استکبار می‌نشاند.

امروز حریف دنیای سلطه و طمع بیگانگان در منطقه، گروه‌های مقاومت برخاسته از آستین انقلاب ایران هستند و جمهوری اسلامی در صدد برپایی تمدن نوین جهانی و آمادگی برای طلوع خورشید عظمی(عج) است.

ملت بزرگ ایران در تحقق آرمان‌های بلند امام(ره) و انقلاب به خصوص در این مقطع حساس تاریخ، نقشی تعیین کننده دارد و آن هم حضور در میدان و اقامه گفتمان انقلاب است.

مظهر ایفای نقش مردم در این راه نورانی،  دو مأموریت و عرصه مهم پیشه رو در سال جاری است.

اولین آن حضور پرشمار در راهپیمایی ۲۲ بهمن است که جهان را از حضور یکپارچه مردم در دفاع از انقلابشان شگفت زده می‌کند

و دومین عرصه نیز انتخابات ۱۱ اسفند است که مظهر وفاداری و ایستادگی مردم پای کشور و ارزش‌ها است.

تبلیغ و تخریب بی‌سابقه غول‌های رسانه‌ای غربی و صهیونیستی علیه انتخابات نشان می‌دهد نرخ بالای مشارکت مردم در انتخابات چقدر برای نظام اسلامی قدرت‌آفرین و برای دشمنان زجرآور است.

با گرامیداشت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی، ان شا الله با سربلندی در این دو آزمون بزرگ، به استقبال جشن فتح نهایی و شکست تاریخی دشمنان ایران عزیزمان خواهیم رفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار