عضو هیئت امنای مسجد جمعه سرخه از برپایی اعتکاف دانش آموزی ویژه دختران دانش آموز همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی در این سه روز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۷۹
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برپایی مراسم اعتکاف دانش آموزی سال 1402، مراسم اعتکاف ویژه دانش آموزان مدارس دخترانه در مسجد جمعه در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه با حضور 40 دانش آموز معتکف به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان با همکاری بسیج دانش آموزی برپا شد.

فاطمه اسیری عضو هیئت امنای این مسجد در حاشیه برپایی این مراسم دینی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات برنامه اظهار کرد: در راستای برپایی این مراسم با همکاری مسئولین امر و با یاری جهادگران بسیجی ویژه برنامه های متنوعی در مسجد برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

او افزود: برنامه ها در طول سه روز در قالب روایتگری، برقراری سه وعده نماز جماعت با حضور معتکفین و نمازگزاران محله، دیدار با بانوی اهل بوسنی که تازه مسلمان شده است، کلاس سواد رسانه با حضور مرضیه ادهم کارشناس سواد رسانه، بیان احکام و کلاس قصه های قرآن برای دانش آموزان معتکف با حضور حجت الاسلام و المسلمی حسین عربی امام جماعت مسجد و اجرای نمایش با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا دلارام برگزار شد.

عضو هیئت امنای مسجد ادامه داد: با هدف فراهم کردن اوقاتی معنوی و پذیرایی از دانش آموزان معتکف، آماده سازی سفره ی افطاری ویژه 40 معتکف و نظافت مسجد و پایگاه به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی و گروه جهادی پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله‌) برادران انجام شد.

اسیری با اشاره به آماده سازی فضای بازی، نشاط و سرگرمی برای معتکفین در مسجد گفت: صفیه مونسان مسوول مرکز صنایع دستی سرخه از گارگاه ننه کوکب در جمع دانش آموزان حضور یافت و هدایایی از این محصولات را به دانش آموزان اهدا کرد.

او در خاتمه عنوان کرد: مراسم اختتاميه اعتکاف نیز با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه سرخه و علی اصغر حسنان رئیس اداره آموزش و پرورش سرخه برگزار و با اهدای گل و لوح تقدیر از دانش آموزان معتکف تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها