دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر با ۳۷ کیلوگرم تریاک

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: با نظارت و پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر از سوداگران و قاچاقچیان ۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۸۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر با ۳۷ کیلوگرم تریاک

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، کمال نوجوان عصر سه‌شنبه در جریان دستگیری ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اردبیل، اظهار کرد: باند اول با هوشیاری پلیس در اردبیل شناسایی و عوامل آن دستگیر شد که قاچاقچیان قصد داشتند مواد مخدر را به شکل گسترده در سطح شهر توزیع کنند.

وی تصریح کرد: با اقدام به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیات اول از قاچاقچیان ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد و در این ارتباط ۲ نفر نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: این محموله جاسازی شده در یک دستگاه تریلی کشف شد تا قاچاقچیان با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات قضایی استان شوند.

نوجوان افزود: در عملیات دوم هفت کیلوگرم تریاک از یک دستگاه سواری کشف و ضبط شد تا در کنار توقف خودرو، سایر ملزومات قاچاقچیان نیز کشف و ضبط شود.

وی از همراهی مردم در اطلاع‌رسانی برای برخورد با سوداگران مرگ قدردانی کرد و ادامه داد: عموم هموطنان می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۰ و ۱۳۰ با پلیس مبارزه با مواد مخدر تماس گرفته و اطلاعاتی را از فعالیت سوداگران مرگ گزارش کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل بیان کرد: تمام تلاش بر این است تا راه‌ها و معابر اصلی استان به روی قاچاقچیان و سوداگران بسته شده و به حداقل رساندن فعالیت آنها را شاهد باشیم.

ارسال نظرات