خبرهای داغ:
در آستانه ی ایام الله دهه ی فرخنده ی فجر، نشست هماهنگی برنامه های اجرایی به همت پایگاه مقاومت بسیج روستای افتر برگزار و فضاسازی پایگاه و محله به همت کارگروه فرهنگی انجام شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۷۲
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه دهه فرخنده ی فجر، نشست فرمانده و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستای افتر در سرخه پیرامون برنامه ریزی مراسم های اجرایی در ایام الله دهه فجر تشکیل و اعضا حول این محور نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند.

گفتنی است آذین بندی و فضاسازی این پایگاه و معابر روستا توسط بسیجیان با هدف بزرگداشت یاد و خاطره ی شهدا و امام راحل انجام شد.

همچنین نشست معاونت فرهنگی این پایگاه مقاومت با مسئولین روستا پیرامون اجرای برنامه های فرهنگی در ایام الله دهه فجر در روستا از دیگر محورهای این نشست بوده است.

گفتنی است فضاسازی محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه نیز به مناسبت دهه فجر توسط کارگروه جهاد فرهنگی امام حسن مجتبی (ع) انجام و بنا بر توصیه مقام معظم رهبری در خصوص اینکه مساجد باید پایگاه های قرآنی بشوند، کرسی تلاوت قرآن کریم به صورت هفتگی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در این محله برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها