خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: تبیین واقعیت‌ها، اگاهی‌دهی، مردم را به سمت و سوی واقعیت‌ها دعوت کردن، اهمیت زمان را به مردم گوشزد کردن وظیفه دانشگاهیان و دانشمندان است.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۳۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در جمع روسا، مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه و معاونین فرهنگی دانشگاه‌های استان قم اظهار داشت: دانشگاهیان، اساتید و فرهیختگان یکی از مراجع جامعه هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) تاکید کرد: امروز نسبت به زمان آغاز انقلاب اسلامی تغییر پیدا کردیم و اتفاقاتی متفاوتی رقم می‌خورد، ضمن اینکه مسئولیت ما سنگین‌تر و حساس‌تر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به آیه شریف «ان تنصرکم الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» گفت: اگاهی‌دهی، مردم را به سمت و سوی واقعیت‌ها دعوت کردن، اهمیت زمان را به مردم گوشزد کردن وظیفه دانشگاهیان و دانشمندان است ضمن آنکه اگر کسی می‌خواهد پیامی را انتقال دهد، قطعا بدون علم و آگاهی میسر نیست.

وی بیان داشت: مردم انقلاب را دوست دارند، با آرمان‌های امام هماهنگ هستند و هر آنچه را که در اختیار دارند در مسیر اعتلا، حفظ و تداوم انقلاب اسلامی ایثار و نثار کنند همانطور که برای حفظ آن ۴۵ سال انواع فداکاری‌ها را انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با تصریح بر اینکه امروز امام(مقام معظم رهبری) و امت(مردم) یک پیوند روحانی و معنوی پیدا کرده‌است، ابراز داشت: آن کسانی که خاموش هستند این را بدانند که نمی‌توانند رشد کنند و آن چیزی که انسان را رشد می‌دهد، علم و آگاهی است و هرکسی که در میدان بخواهد کار کند یقینا بدون شناخت راهکارهای لازم و آگاهی نمی‌تواند به سمت یک مسیری حرکت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم «ادعوا الی الله علی بصیرة انا و من اتّبعنی» اذعان داشت: «عدوا الی الله» مصداق بارز حضور میلیونی مردم در پای صندوق‌های رای است و هر رأیی می‌تواند یک موشکی بر علیه بدخواهان، بدنامان، زیاده خواهان، استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل کودک‌کش و حامیان آنان در داخل و خارج باشد.

وی تصریح کرد: دشمن امروز امام خامنه‌ای را هدف قرار داده و از سوی دیگر قصد دارد تا کلمه لا اله الا الله از اذهان به فراموشی بسپارد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری عنوان داشت: در زمان دفاع مقدس که همه دنیا درکنار هم قرار گرفته‌بودند تا با انقلاب مقابله کنند، این مردم بودند که با عزجی جزم پشت سر امام حرکت کردند و دشمنان را ناکام گذاشتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم اظهار کرد: امروز مقام معظم رهبری از همه اقشار، گروه‌ها و آحاد مردم درخواست دارد تا آنانی که تکلیف دارند، پای صندوق‌‌های حضور یابند.

وی با بیان اینکه مردم ما با منظومه فکری امامین انقلاب و نظام عهد پیمان بستند و همواره پای انقلاب خواهند ماند، افزود: بسیاری از خانواده‌ها آماده هرنوع فداکاری در راستای اعتلای کلمه حق و خواری دشمنان، زیاده خواهان و معاندان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه جنگ، جنگ اندیشه‌هاست، گفت: دشمن، تمام عیار مقابل ما قرار گرفته است و ماموریت دانشگاهیان، فرهیختگان، حزب اللهی‌ها، انقلابی‌ها و ولایی‌ها این است مردم را به استواری، پایداری، مقاومت و خداشناسی دعوت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم تصریح کرد: مردمی که خدامحور باشد قطعا پای صندوق رای خواهد آمد و واقعیت‌ها باید برای آن جمعیتی که امروز حیران و مردد هستند، تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات