خبرهای داغ:
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی:

بانوان، کنشگران و جهادگران حوزه عفاف و حجاب هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: بانوان، کنشگران و جهاد گران حوزه عفاف و حجاب در جامعه هستند.
کد خبر: ۹۵۷۴۴۹۲
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در رویداد ایران دخت، گفت: کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب چنانچه مردم و بانوان نقشه دشمنان را به درستی بدانند در رفتار خود تجدید نظر خواهند داشت.

وی با بیان اینکه حجاب تنها به اسلام برنمی‌گردد، ادامه داد: موضوع حجاب به قبل از اسلام و میلاد مسیح برمی گردد و در تاریخ ثبت شده و به آن به عنوان فطرت انسانی و ارزش والا می‌نگریستند.

معاون استاندار بیان کرد: با پیشرفت علم باید موضوع حجاب هم مترقی می‌شد، اما حاکمان شهوت پرست زمان به بانوان به عنوان ابزار و کالا نگاه می‌کردند.

طالبی افزود: با پیروزی انقلاب و مجاهدت‌های بی‌نظیر امام خمینی (ره) این مشکل مرتفع شد، اما دشمن از همان ابتدا با برنامه ریزی، خانواده و بانوان را هدف قرار داده است.

وی متذکر شد: دشمن معتقد است چنانچه اعتقادات مذهبی و دینی در ایران پایه ریزی شود کشور استوار و محکم پیش می‌رود و برای کشور‌های اروپایی مشکلاتی به وجود می‌آورد.

طالبی افزود: دشمن مباحث بدحجابی، کشف حجاب و .. را در دستور کار قرار داده و در دهه اول انقلاب با شروع جنگ سخت و نیمه سخت و در دهه ۷۰ هم با رسانه‌های موجود و ماهواره با جنگ نرم ورود کرد.

معاون استاندارگریزی به سخنان رهبر معظم انقلاب در ابتدای دهه ۷۰ زد و گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها به مباحث شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کردند.

طالبی متذکر شد: در فضای ولنگاری مجازی در حوزه فرهنگی و جنگ نرم دشمن با گوشی و اینترنت به منازل خانواده‌ها ورود کرد و از هیچ کاری برای تغییر سبک زندگی خانواده فروگذار نکرده است.

وی عنوان کرد: جنگ نرم و فرهنگی خزنده و آرام است و خدا را شاکریم در دولت سیزدهم قانون عفاف و حجاب با ایجاد قرارگاه عفاف و حجاب در دستور کار قرار گرفته است.

طالبی بیان کرد: کشف حجاب جرم انگاری می‌شود و هر کس خلاف قانون عمل کند مجرم بوده و مجازات می‌شود.

طالبی با بیان اینکه رأی تک تک مردم رأی به نظام جمهوری است، متذکر شد: مردم خراسان جنوبی در همه مناسبت‌های ملی و مذهبی بالاترین حضور هوشمندانه را دارند و پیش بینی می‌شود در دو انتخابات پیش رو هم بیشترین حضور را داشته باشند.

حسن زاده، پرچم‌دار طلایه داران عفاف و حجاب بیرجند هم از رویداد ایران دخت به عنوان راهی نو برای جریان سازی حیا و پاکی با هدف توانمندسازی نام برد.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی به عنوان دوره تبیینی و تداومی نام برد و افزود: مخاطبان این دوره رها نمی‌شوند و می‌توانند در جلسات راسخون پیرامون این مهم به مباحثه بپردازند.

وی افزود: در این جنگ شناختی و ادراکی باید همه مباحث با دقت مورد استفاده قرار گیرد.

رویداد ایران دخت با هدف توانمندسازی بانوان و دختران بالای ۱۵ سال در عرصه هویت سازی حجاب و عفاف اجتماعی و با حضور اساتید برجسته کشوری در دوره دو روزه و با شرکت ۳۰۰ نفر از بانوان علاقه‌مند برگزار شد.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار