خبرهای داغ:

برگزاری ۲۰۰ هزار عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در فارس

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: در دهه فجر امسال ۲۰۰ هزار عنوان برنامه در ۱۲۰ نقطه از شهر‌ها و ۴هزار و ۲۰ روستا اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۵۰۷
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام حسین ملک مکان اظهار داشت: ۲۷کمیته تخصصی زیر مجموعه ستاد دهه فجر راه‌اندازی شده که برنامه‌های بسیار متنوع و متعدد از نظر کمی و کیفی را برای دهه مبارک فجر تدارک دیده‌اند.

وی با اشاره به سالروز ورود امام راحل به ایران، تصریح کرد: ویژه برنامه این روز در دارالرحمه شیراز و قبور مطهر شهدا با برنامه‌های ویژه به عنوان اولین برنامه در روز پنجشنبه برگزار می‌شود با که رژه موتوری از فرودگاه شهید دستغیب تا دارالرحمه آغاز می‌شود.

حفظ اصول انقلاب اسلامی، نمایش اتحاد و انسجام مردمی با نشرو گسترش اهداف نظام، حفظ ارتباط بیشتر مردم و‌ مسئولین جلب مشارکت جوانان در‌ برنامه‌های این ایام، از اهداف ستاد بزرگداشت دهه فجر است که مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از آن یاد کرد.

به گفته وی، تعداد برنامه‌ها در ۱۲۰ نقطه از شهرها و ۴هزار و ۲۰ روستا با ۲۰۰ هزار عنوان برنامه است که ۹هزار برنامه توسط بسیجیان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ملک مکان با اشاره به برگزاری میز خدمت در روز جمعه ۲۰ بهمن ماه در محل مصلاهای نماز جمعه، از برنامه‌های متنوع در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: زنگ انقلاب روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۸صبح در مدارس به صدا درمی‌آید.

کمیته اصناف و بازاریان، کمیته شهدا و ایثارگران، کمیته فضاسازی شهری، برنامه های ویژه دارند که رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از آن یاد کرد و ادامه داد: همایش بزرگ مهدویت با سخنرانی حجت‌الاسلام حدائق، از ویژه برنامه اختصاصی شیراز در دهه فجر است.

پیاده‌روی‌ها و شادپیمایی‌های خانوادگی ، مسابقات ورزشی، مسابقات قرآنی، برگزاری رزمایش دستاوردهای انقلاب در حاشیه مراسم راهپیمایی در مراکز استانها، برگزاری جشن‌های مختلف در‌محلات، مساجد و امامزاده‌ها، تبیین دستاوردهای انقلاب، اجرای گروه‌های سرود در نقاط مختلف شهر، بخشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر است که حجت‌الاسلام ملک مکان از آن یاد کرد.

اهدای خون، افتتاح پروژه‌های متعدد عمرانی، ورژشی، فرهنگی، بهداشت و درمان در سطح استان، از دیگر برنامه‌های دهه فجر است که وی با اشاره به آن، گفت: شعار محوری امسال، «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» است که این ایام، فرصت مناسبی برای تشویق مردم برای برگزاری انتخابات پرشور اسفندماه است.

رییس شورای تبلیغات اسلامی فارس از همه مردم برای شرکت در این جشن بزرگ ملی دعوت کرد و افزود: ۱۹بهمن ماه گلزارهای سه ای استان غبارروبی و گلباران می‌شود.

وی تاکید کرد: راهپیمایی امسال جنبه حمایت از مردم مظلوم و مقتدر غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک کش اسرائیل هم دارد و برای نشان دادن اینکه شهدایمان را فراموش نمی‌کنیم، خانواده‌های شهدا با عکس شهدایشان در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار