یادواره شهدای بخش باباحیدر باکلام یادگار دفاع مقدس سردار حاج حسین یکتا و با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، در سالن گلزار شهدا بخش باباحیدر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۳۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ راوی و یادگار دفاع مقدس، امروز را توفیق و سعادتی دانست که در جمع عزیزان بخش باباحیدر حضور داشته باشد.

حاج حسین یکتا، در ابتدای سخنان خود بیان کرد:حضور در این جلسات نقل توفیق و سعادت است. امروز ما ممنون شهدا هستیم، ممنوندار شهدای باباحیدر، که ما را به رسم آسمانی دعوت کردند و امام خمینی (ره) فرمودند: سالها بباید بگذرد تا جایگاه شهدا معلوم شود.

 راوی و یادگار سالها دفاع مقدس، گفت: جلوه الهی بر انبیا و شهدا، به یک صورت است و شهدا نیز بر اساس حدود وجودی‌شان به منزل آخر که همان نظر به وجه‌الله است، می‌رسند. شهدا "عند ربّهم یُرزقون" اند و نزد خداوند و در مهمانی مقام ربوبی رزق و روزی می‌گیرند.پرچم امام خمینی(ره) همچنان به خون شهدای این سرزمین افراشته است و خون شهیدان پای این پرچم ریخته می شود.

یکتا، برگزاری یادواره های شهدا را فرصت مغتنمی برای ادای دین دوباره به رشادت و جانفشانی رزمندگان اسلام و تکریم مقام و ارزش‌های والای شهدا، همچنین تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: یادواره شهدای بخش باباحیدر، یادبودی برای شهدای عرصه‌های مختلف است.

یادگار دفاع مقدس، جهاد را همان قیام واقعی دانست و اظهار کرد:امام خمینی(ره) برای خدا قیام کرد و قیام واقعی همان جهاد است. تفكر جهادی، در همه زمینه ها كارساز است و تنها با تفكر جهادی می توانیم به آرمان های مقدس انقلاب برسیم. کار در جمهوری اسلامی با عمل جهادی پیش می رود و حاج قاسم ۴۰ سال در میدان جهاد بود. حاج قاسم تعیین نسبت او با ولایت است. واقعیت این است که او به قله های بالاتر رفت، نسبت به فرمانده بالاتر متواضع بود. او نسبت به ولایت تواضع داشت و مطیع بود،ولایت از نوع مطلقه‌ی آن.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی به ولایت پناه برد و امروز پرچم این فرمانده بالاست چراکه او پرچم ولایت را بالا نگه‌داشت. هرچه به قله نزدیک تر می شویم اکسیژن کم تر می شود و در حال امتحان هستیم و تمام نسل ها باید مقتدرانه پای انقلاب بمانند.

حاج حسین یکتا،حضور حماسی، پرشور و با بصیرت در انتخابات اسفند را موجب یاس و ناامیدی دشمن دانست و بیان کرد: بالاترین کار برای ناکامی دشمنان این است که همگان در انتخابات پرشور حاضر باشند و انتخاب اصلح داشته باشند.

یادگار سالهای دفاع مقدس، در پایان خاطر نشان کرد: ما جبهه ای از لقاءالله جاماندیم،دهه نودی ها، دهه هشتادی ها و دهه هفتادی ها بپایید از بقیه الله جا نمانید.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، سرورد ملی جمهوری اسلامی خیر مقدم گویی و سخنان امام جمعه باباحیدر، مداحی و تجدید میثاق با شهدا ؛ از دیگر برنامه های یادواره شهدای باباحیدربود.  

ارسال نظرات