خبرهای داغ:
عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه از برپایی حلقات صالحین و برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی با تاکید بر مسجد محوری در محله محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۷۱۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با تاکید بر مسجدمحوری و محله محوری بودن برنامه ها، ویژه برنامه های متنوعی با مشارکت نوجوانان و جوانان بسیجی در مسجد برگزار می شود.

محمدرضا جلال عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) این مسجد در حاشیه برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دعای پرفیض توسل به همت هیئت مذهبی پایگاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت این مسجد در جمع اهالی محله و نمازگزاران برگزار شد.

او افزود: جلسه اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با موضوعات ویژه برنامه های اجرایی در دهه فجر ، جهاد تبیین در حوزه انتخابات، مبعث حضرت رسول (ص) و غیره در مسجد تشکیل و اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در این حوزه عنوان کردند.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: حلقات صالحین پایگاه نیز به صورت هفتگی در مسجد برگزار و در این هفته حلقه صالحین شهید ادهم و حلقه صالحین شهید محمد تقی فیض با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود موسویان و جمعی دیگر از مسئولان در مسجد امام حسن مجتبی (ع) تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها