خبرهای داغ:
243 محکوم جرائم غیرعمد و محکومین مالی در استان کرمانشاه به مناسبت دهه مبارک فجر آزاد شدند.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۳۴
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، امروز در مراسمی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، دادستان عمومی و انقلاب، مدیرکل سازمان زندان‌های استان و رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه، ۲۴۳ زندانی جرائم غیرعمد و محکومین مالی در استان آزاد شدند.

مهراد چراغی، رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در مراسم جشن آزادی این زندانیان، اظهار کرد: در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با آزادسازی ۲۴۳ زندانی حلاوت و شیرینی جشن انقلاب مضاعف شد.

*خیری ۱۶۰ زندانی در کرمانشاه آزاد کرد

وی با بیان اینکه ۱۶۰ زندانی از این تعداد به مبلغ ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط یک خیر آزاد شدند، گفت: ۸۳ نفر دیگر با حمایت دیگر دستگاه‌ها، امروز به کانون گرم خانواده برگشتند.

رئیس بسیج حقو‌ق‌دانان استان کرمانشاه از اهدای ۵۰ عدد کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی به ارزش ۱۰ میلیون تومان به مددجویان خبر داد و در پایان از مردم کرمانشاه به‌خاطر حمایت و همراهی و همچنین از تمامی زحمات و هماهنگی‌های رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، دادستان عمومی و انقلاب، مدیرکل سازمان زندان‌های استان برای خلق چنین کار خداپسندانه‌ای تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات