همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی رحمه الله علیه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های گرامی داشت ایام الله دهه فجر در شهرستان میبد صبح امروز آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۷۴۹۸۵
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی رحمه الله علیه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌های گرامی داشت ایام الله دهه فجر در شهرستان میبد صبح امروز با حضور فرماندار، مسئول دفتر امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین دستگاه‌ها از مسجد امام شهیدیه آغاز شد.
امام جمعه موقت میبد در این مراسم با گرامی داشت سالروز ورود حضرت امام (ره) به میهن به پیروزی انقلاب اسلامی از زوایای مختلف پرداخت.
حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مردم آغاز شد با مردم به پیروزی رسید و با حمایت و پشتیبانی مردم هم تداوم خواهد یافت گفت: امام رحمه الله علیه پس از ۱۵ سال تبعید به پشتیبانی ملت انقلاب اسلامی را در ایران بنیان نهاد و با عبور از همه فشار‌ها و توطئه‌ها و تحریم‌ها و دشمنی دشمنان، ایران اسلامی امروز در اوج پیشرفت و اقتدار قرار دارد.
وی درادامه به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بی مسئولیتی بعضی از مسئولین ما را به رفتن پای صندوق‌های رای باز نمی‌دارد.
حجت الاسلام حسنی تصریح کرد: مشارکت بالا و انتخاب افراد اصلح که می‌توانند درمجلس قانون گذاری و ریل گذاری را انجام دهند می‌تواند مشکلات جامعه ما را در عرصه‌های مختلف به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.
همچنین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در یک از واحد‌های صنعتی و نواختن زنگ انقلاب در زورخانه بشنیغان میبد انجام شد.
مسئولین با حضور بر سر مرقد مطهر مرحوم آیت الله حاج محمدابراهیم اعرافی رحمه الله علیه امام جمعه فقید شهرستان میبد، با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام والای آن عالم انقلابی و فرزانه و مجاهد ادای احترام کردند.
آن‌ها در ادامه با حضور درگلزار شهداء شهیدیه، مزار شهداء را غبار روبی و عطرافشانی کرده و با آرامان‌های امام و شهداء تجدید میثاق کردند.
برنامه نواخته شدن زنگ انقلاب در یکی از کارنجات میبد نیز با حضور حجت الاسلام فاضلی مسئول دفتر امام جمعه، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، سرهنگ دهقانی فرمانده بسیج کارمندی و کارگری و جمعی از مسئولین برگزار شد.
در این مراسم با گرامی داشت ایام الله دهه فجر، دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و فتح قله‌های دانش در هوافضا، بیوتکنولوژی، نانو، سلامت و رسیدن به مرز‌های دانش‌های جدید تشریح شد.
پخش کلیپ از دستاورد‌های انقلاب از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
نواخته شدن زنگ انقلاب در زورخانه بشنیغان نیز با نوای یکی از مرشدان شهرستان همراه بود.

ارسال نظرات