فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: ۴۵ برنامه شاخص به مناسبت دهه فجر توسط بسیج در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۳۷
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ سرهنگ "محسن نصیری" اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر با رویکرد جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های ایام الله دهه فجر با رویکرد ترویج مشارکت حداکثری در انتخابات همراه می‌باشد؛ افزود: دشمنان از حضور ایرانیان در صحنه و مشارکت و یکپارچگی واهمه دارند و ان شاءالله ملت غیور ایران با حضور مقتدرانه خود در ۲ رویداد ملی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

فرمانده ناحیه بافق به اجرای ۴۵برنامه شاخص طی دهه فجر در شهرستان بافق در ایام الله دهه فجر اشاره داشت و افزود: به روز رسانی تابلو و بیلبورد‌های تبلیغاتی، نصب پرچم و ریسه‌های پارچه‌ای، تهیه پوستر و اعلام برنامه‌های شاخص دهه مبارک فجر، جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر از جمله برنامه‌های برگزار شده است.

وی محوریت بخش عظیمی از این برنامه‌ها را روشنگری، بصیرتی و تبیین دستاورد‌های انقلاب عنوان کرد و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی باموضوع《انتخابات، بیانیه گام دوم انقلاب، دستاورد‌های ۴۵ ساله انقلاب، ولایت در جامعه، همایش کوهپیمایی بسیجیان، روایتگری انقلاب در مساجد، دیوار نویسی به مناسبت دهه فجر، روایتگری راویان جهت آحاد مردم، جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مطرح نمودن جنایات و خیانت‌های پهلوی از جمله برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرا می‌گردد.

سرهنگ نصیری در زمینه فعالیت‌های بسیج دانش آموزی به صدا در آمدن زنگ انقلاب در مدارس اشاره و عنوان داشت: مسابقات علمی و برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی، برگزاری نشست نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب، تزئین کلاس‌های مدارس توسط دانش آموزان و شرکت در پویش، برپایی موکب پذیرایی، رزمایش کمک‌های مؤمنانه، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب، برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه، اجرای سرود، یادواره شهدای دانش آموز، مسابقه نقاشی ویژه کودکان دبستانی و مسابقه نشریه و روزنامه دیواری با موضوع انقلاب و بیان وقایع آن زمان با نصب در مساجد و مسابقات ورزشی فوتسال ویژه دانش آموزان متوسطه دوره اول جام شهدای دانش آموز برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج بافق ضمن اشاره به اقدام جالب گفتگو با مادربزرگ و پدربزرگ‌ها برای بیان وضعیت و شرایط پیش از انقلاب، ادامه داد: آموزش طراحی پوستر ویژه (فرماندهان، مسئولین فرهنگی و فضای مجازی)، پویش پرچم افتخار در نخستین روز از این دهه اجرا گردید.

وی به افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی و حضور در انتخابات اشاره داشت و گفت: مسابقه کتابخوانی، غبارروبی قبور مطهر شهدا، مسابقه طراحی پلاکارد برای راهپیمایی انجام می‌گیرد.

سرهنگ نصیری به برگزاری یادواره تنها شهید انقلاب شهید"کارگر" اشاره و اضافه کرد: بازدید‌های علمی (رصد ستارگان، فراوری خرما، سنگ آهن، نیروگاه خورشیدی)، کلاس فقه بازار، مصاحبه با فرمانده پایگاه در خصوص شرایط قبل و بعد از انقلاب، برپایی نمایشگاه 《ما می‌توانیم》 را در برنامه‌های این ایام الله خواهیم داشت.

فرمانده ناحیه بسیج بافق با بیان برگزاری نماز استغاثه به امام زمان (عج) در ۲۲ بهمن به برنامه‌های پایانی اشاره و توضیح داد: اردو‌های راهیان پیشرفت، نمایشگاه《چی بودیم و چی شدیم》و شرکت در راهپیمایی توسط بسیجیان انجام خواهد شد.

خبرنگار_الهام‌نصیرزاده

ارسال نظرات