خبرهای داغ:
فرماندار پاوه:

بیان مقایسه‌ای خدمات، گویای دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فرماندار شهرستان مرزی پاوه بر بیان هنرمندانه دستاوردهای نظام در ایام دهه فجر تاکید و بیان کرد: اطلاع رسانی به شکل مقایسه ای می تواند گویای مناسب تر این خدمات باشد.
کد خبر: ۹۵۷۵۱۸۲
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، علیرضا حیدری در اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر در دیدار مردم شهرستان با حاج ماموستا قادری امام جمعه پاوه در مسجد جامع این شهر،دهه فجر را به لحاظ تاثیرگذاری و الهام بخش بودن برای مردم ایران و سایر ملل آزادیخواه جهان فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردها، ارزش ها، اقدامات، خدمات و عظمت نظام جمهوری اسلامی به مردم شریف ایران زمین دانست.

وی افزود: وظیفه مسوولان در چنین سیستم حکمرانی، خدمت بی منت به مردم بر اساس قانون و شرع است؛ این نظام افتخار دارد که برخاسته از بطن مردم است و خدمات رسانی به مناطق محروم در اولویت آن است.

حیدری گفت: انتظار داریم مسئولان نهادها و ادارات سطح شهرستان با ارائه گزارشات مقایسه ای، ضمن قدم برداشتن در راستای جهاد تبیین، خدمات پرشمار نظام را برای مردم تشریح کنند.

فرماندار پاوه با اشاره به سوء استفاده دشمنان از فضای مجازی، وارونه نشان دادن حقایق، کم ارزش نشان دادن خدمات نظام، بزرگنمایی برخی کمبودها و دروغ پراکنی های متعدد گفت: هدف این جبهه، سیاه نمایی و ایجادیاس و دلسردی در مردم از نظام است که امکان دارد عده ای از روی ناآگاهی یا عناد تحت تاثیر این افکار غلط قرار گیرند، لذا اهمیت بیان حقایق توسط مسئولان اینجا نمایان می شود.

حیدری تلاقی این ایام با ماههای معنوی رجب و شعبان و نیاز به امید و خودباوری با برگزاری برنامه های متنوع شاد و فرهنگی را از ویژگی های دهه فجر امسال برشمرد و افزود: با عنایت به در پیش بودن انتخابات، وظیفه عمومی ما مشارکت حداکثری و آگاهانه در این انتخابات است تا نقشه های شوم و سیاه نمایی مداوم دشمنان نقش برآب شود.

ارسال نظرات