خبرهای داغ:
جلسه قرارگاه جهاد تبیین با سخنرانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان و با حضور مدیران ادارات در سالن ابن سینا نجف آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۱۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه نجف آباد استان اصفهان، در این جلسه جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان در سخنانی با اشاره به موضوع انتخابات اظهارداشت: مقام معظم رهبری انتخابات پیش رو را یکی از مهم‌ترین موضوعات امسال دانستند و تأکید زیادی بر تبیین آن دارند.

سردار عمومهدی چهار رکن اصلی انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری را عنوان کرد و گفت: مشارکت یکی از این ارکان است و همگان باید در بالا بردن میزان مشارکت تلاش کنند.
وی اضافه کرد: هر رأی که از سوی مردم به صندوق ریخته می‌شود ارزش آن از بسیاری دستاوردها بالاتر است و باعث امنیت کشور می‌شود.
جانشین سپاه صاحب الزمان استان در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: هیچکس در هیچ اداره و سازمانی نمی‌تواند نسبت به این موضوع که باعث اقتدار کشور می‌شود بی تفاوت باشد.
وی افزود: برخی افراد در ردیف معتمدین و متنفذین هستند و در بخش هایی از جامعه تأثیر گذار هستند لذا وظیفه جهاد تبیین دارند تا با بدنه اجتماعی زیرمجموعه خود ارتباط برقرار کنند و آنان را به مشارکت دعوت کنند.
عمومهدی اضافه کرد: برای جهاد تبیین فرصت زیادی نداریم، باید جهت گیری فعالیت های ما به سمت انتخابات برود
و توطئه های افرادی که مردم را نسبت به انتخابات دلسرد می کنند را خنثی کرد.
وی به یک نظرسنجی معتبر اشاره کرد و گفت: در یک نظرسنجی ۳۰ درصد افراد گفته اند قطعاً در انتخابات شرکت می‌کنیم، ۲۴ درصد گفته اند قطعاً شرکت نمی‌کنیم، لذا باید برای بقیه افراد که ۴۶ درصد هستند و نیاز به یک تلنگر دارند برنامه‌ریزی کرد و موظف هستیم آنان را به شرکت در انتخابات تشویق کنیم.

ارسال نظرات