به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلامت مردم منطقه آزادگان شهر زاهدان امروز میزبان پزشکان خادمیار و یاور رضوی کانون سلامت استان بودند.
کد خبر: ۹۵۷۵۳۶۱
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سیستان وبلوچستان دکتر غلام عبدی مسئول کانون سلامت رضوی استان گفت: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت خادمیاران و یاوران رضوی کانون سلامت بیش از ۷۵۰ میلیون ریال خدمات پزشکی، پرستاری، دارویی و عینک در اردوی جهادی نذر شفاء، در شهر زاهدان به مردم منطقه ارائه گردید.

وی افزود: در این اردوی جهادی خادمیاران ضمن شناسایی و غربالگری افراد نیازمند به خدمات درمانی با هماهنگی و مساعدت کانون سلامت رضوی با استقرار پزشکان عمومی، متخصص چشم، قلب و دندانپزشکی توانستند خدمات درخور توجهی را به مراجعین ارائه نمایند.

عبدی با اشاره به اینکه خدمات درمانی مذکور از ساعت ۹ صبح شروع و در ساعت ۱۳ عصر جمعه به پایان رسیده گفت: متخصص چشم با ویزیت ۷۵ بیمار همراه با ارائه خدمات عینک و ویزیت پزشک متخصص قلب با ۶۵ بیمار، از پر مراجعه ترین خدمات پزشکی بوده است.

مسئول کانون سلامت رضوی استان سیستان وبلوچستان افزود: ۵۰ بیمار در بخش پزشک عمومی و ۳۰ بیمار در بخش دندانپزشکی خدمات درمانی دریافت کردند.

عبدی با اشاره به ارائه خدمات برای ۳۰ بیمار جهت فرم عینک و اختصاص شیشه افزود: در این اردوی جهادی ۱۰۰ نسخه دارویی تجویز و ۱۵ بیمارخدمات نوار قلب بصورت رایگان دریافت کردند.

غلام عبدی با اشاره به اینکه داروهای مورد نیاز بیماران در همان محل با ایجاد داروخانه پیچیده می شده گفت: قطعا دارو هایی هم توسط پزشکان تجویز می شد که در داروخانه ایجاد شده موجود نبود، لذا با هماهنگی بعمل آمده نسخه‌های بیماران جهت تامین دارو دریافت و پس از تامین داروی تجویز شده بصورت رایگان با هماهنگی و تماس تلفنی به بیماران تحویل داده می‌شود.

ارسال نظرات