فرمانده سپاه انصار الحسین ( ع) گناوه

دهه فجر فرصتی بسیار مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌باشد

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور در نشستی که با حضور با جمعی از بسیجیان گناوه برگزار شد گفت : ایام الله دهه فجر فرصتی بسیار مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۴۶
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

ایام ... دهه مبارک فجر فرصتی بسیار مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) گناوه با اشاره به مسیر شکل‌گیری انقلاب تا رسیدن به تمدن اسلامی، جهانی گفت: در دوران دفاع مقدس دشمنان و میدان نبرد مشخص بود، اما امروز در جنگ ترکیبی سخت و نرم باید هوشیارانه‌تر و آگاهانه‌تر عمل کنیم.

سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور  با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور امید و درخشش روشنایی‌ها در ایران اسلامی است، گفت: دهه مبارک فجر بهترین و مناسب‌ترین زمان ممکن برای بیان عملکرد و اقدامات انجام شده توسط مسئولان می‌باشد.

وی اظهار داشت: مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های فرهنگی باید از این فرصت بهترین بهره برداری کرده و نسل جوان را نسبت به ماهیت اصلی دشمنان اسلام و انقلاب آگاه کنند.

وی اضافه نمود: دشمن با حجم وحشتناکی از تبلیغات خود برای مأیوس کردن مردم به میدان آمده تا با تحریف و تخریب جلوی حضور مردم را در انتخابات بگیرد.

وی تصریح نمود: حضور گسترده در انتخابات اعلام وفاداری دوباره ملت به نظام جمهوری اسلامی و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان اسلام است.

حاجی پور اضافه کرد: خواست مقام معظم رهبری نیز برگزاری انتخاباتی گرم و پرشور، سالم و حضورحداکثری مردم است که بسیج با توجه به حضور درخشان و اثرگذار در بخش و عرصه‌های مختلف می‌تواند در این زمینه نیز توانمند ظاهر شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار