مدیرکل کتابخانه‌های استان مرکزی گفت: همزمان با ساسر کشور و به مناسبت ایام الله دهه فجر طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های مرکزی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۵۱
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

علی گودرزی‌زاده مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اجرای طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرائم دیرکرد بازگشت منابع در کتابخانه‌های عمومی در استان خبر داد و گفت: این طرح در استان همزمان با ایام‌الله مبارک فجر و سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه «سامان» و پرتال‌های کتابخانه‌ای با دریافت کد تخفیف عضویت رایگان، عضو کتابخانه شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی به جزئیات طرح بخشودگی جرائم دیرکرد اشاره و تصریح کرد: در این طرح، چنانچه اعضا در بازه زمانی مذکور منابع امانی‌شان را که شامل جرائم دیرکرد می‌شود، عودت دهند، مشمول تخفیف ۱۰۰ درصدی جرائم دیرکرد خواهند شد.

گودرزی‌زاده همچنین از اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری نشست کتاب‌خوان دانش‌آموزی، کارگاه‌های آموزشی، برگزاری جلسات نقد و رونمایی کتاب، برپایی نمایشگاه کتاب، نشست خاطره گویی «مادران انقلابی» از جمله برنامه‌های اجرایی در ایام دهه فجر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات