خبرهای داغ:
به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه روشنگری و جهاد تبیین با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم و گردان122 امام حسین(علیه السلام) در شهرهای گلدشت و کهریزسنگ و شهر های تابعه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۵۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر14امام حسین(علیه السلام)، برنامه های روشنگری و جهاد تبیین توسط گردان امام حسین(علیه السلام) شهرستان نجف آباد در محلات و شهر های تابعه و مدارس  با جدیت برگزار گردید.

فرمانده گردان122 امام حسین(علیه السلام) گفت: جهاد روشنگری در شهرهای گلدشت و کهریزسنگ با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار گردید، سخنرانان ضمن صحبت در مورد مسایل جاری کشور و وضعیت منطقه بر لزوم مشارکت حداکثری تاکید  و از همه خواستند در این زمینه باتمام توان وارد صحنه شده و احاد مختلف مردم را نسبت به ضرورت حضور فراگیر تشویق و ترغیب نمایند تا بتوان از تمام ظرفیت موجود در جهت رونق بخشیدن به انتخابات بهره برد.

در بخشی دیگر از صحبت ها در مورد کاندید اصلح و معیارهای انتخاب بحث و تبادل نظر گردید تا در این زمینه نیز یک سری نیروی کارآمد در دو مجلس خبرگان و مجلس بر سر کار آیند تا گره گشای مشکلات مردم گردند.

فرمانده گردان122 امام حسین(علیه السلام) در ادامه از نقش محوری مجلس خبرگان رهبری و اهمیت بالای آن توضیحاتی داد مبنی بر اینکه چه وظیفه مهم و خطیری  نسبت به آینده کشور و انقلاب بر عهده داشته و داریم.

وی درباره حملات و جنایت ها علیه غزه و مظلومیت کودکان نیز سخنانی ایراد و در پایان به سئوالات و شبهات حضار در زمینه های مختلف پاسخ داده شد.

ارسال نظرات