خبرهای داغ:
با حضور رزمندگان گردان ۱۱۸ امام حسین (علیه السلام ) اردستان برگزار شد:
به مناسبت بهار انقلاب، برنامه یادواره شهدای آسمانی و همچنین۵۰ شهید شهر مهاباد همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با حضور خانواده های شهدا، مردم شهید پرور، بسییجان و رزمندگان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام ) در مکان امامزاده اسحاق (علیه السلام) شهر مهاباد شهرستان اردستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۵۵۵
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر۱۴ امام حسین(علیه السلام) با حضور رزمندگان گردان ۱۱۸امام حسین(علیه السلام ) یادواره شهدای آسمانی و همچنین شهدای شهر مهاباد شهرستان اردستان در مکان امامزاده اسحاق(علیه السلام ) این شهر برگزار گردید.

سید محمد حسینی،معاون پارلمانی  رئیس جمهور در مراسم یادواره روحانی شهید حجت الاسلام طباطبائی نسب و ۵۰ شهید بخش مهاباد در امامزاده اسحاق(علیه السلام) روستای خوش‌آباد، اظهار کرد: تکلیف دولت خدمت به مردم است و در بحث ایجاد فرصت‌های شغلی بیش از ۶ هزار واحد تولیدی نیمه راکد یا تعطیل احیا شده است.

وی افزود: با تلاش‌های که در چند وقت گذشته انجام شده است ۴۶ سفر استانی و ۲۵ سفر خارجی هیئت دولت مصوبات و نتایج خوبی برای مردم به دنبال داشته است.

این سخنران افزود: پنج میلیون و پانصد هزار نفر از افرادی که دارای درآمد زیاد بودند، اما به روش‌های مختلف فرار مالیاتی داشتند شناسایی شده‌اند، در چند سال اخیر عملیات ساخت بیش از ۱ میلیون و۸۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور شروع شده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه تصریح کرد: امروز هم حضور در انتخابات یک وظیفه است و هر کس خواهان ایران آباد و سربلند است باید در انتخابات شرکت کند.

ارسال نظرات