مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۱۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این اداره توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۲۸
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، اسماعیل گلزاری اظهار کرد: کالاهای اهدایی با هدف حمایت از محصولات تولید داخل، از کارخانجات داخلی باکیفیت عالی از محل اعتبارات امداد خریداری شده که می‌توان گفت در حال حاضر هیچ نوعروسی پشت نوبت برای دریافت جهیزیه در شهرستان مهرستان نداریم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تعداد ۲۳۰ سری جهیزیه به مبلغ ۱۱۵ میلیارد ریال در این شهرستان توزیع شده در واقع پرداخت کمک هزینه ازدواج، فقرزدایی و تثبیت زندگی زناشویی یکی از محورهای اصلی مورد نظر این نهاد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهرستان یکی از رویکردهای این نهاد انقلابی را کمک به توسعه و ترویج سنت حسنه ازدواج به ویژه ازدواج آسان اعلام کرد و افزود: این نهاد در کنار مقوله توانمندسازی که یکی از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) با محوریت اشتغال است ساخت مسکن را نیز برای افراد زیر پوشش دنبال می‌کند.

وی افزود: از ابتدای امسال ۲۰ واحد گلخانه کوچک مقیاس طرح اشتغال با پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیرتحت حمایت راه‌اندازی و ۲۰ واحد دیگر تا پایان سال مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

ارسال نظرات