خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناامیدی به جامعه و کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات گفت: انسجام، وحدت و حضور مردم در صحنه، موجب عقب نشینی دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۳۷
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسماعیل قزل سفلی امروز در دوره شهید دیالمه و قرارگاه شهید دیالمه فارس که با حضور مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های این استان برگزار شد، اظهار داشت: دانشگاهیان و دانشجویان از گروه‌های اثرگذار و مهم جامعه در انتخابات هستند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای القای ناامیدی به جامعه و کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات افزود: انسجام، وحدت و حضور مردم در صحنه، موجب عقب نشینی دشمنان می شود چرا که آنها می خواهند با مشارکت ضعیف مردم در انتخابات، فشار خود را بیشتر کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اضافه کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی در واقع ترجمان نقش آفرینی امت در دکترین تئوری امام و امت محسوب می شود و به عنوان ساز و کار برجسته سازی نقش امت در مدیریت جامعه، هم قوام دهنده قسمت جمهوریت و هم زمینه ساز تحقق اسلامیت در جامعه است.

قزل سفلی ادامه داد: در مسیر تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی، تشکیل دولت اسلامی و تحقق تمدن اسلامی، همه باید کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها