به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، میزهای خدمت و پاسخگویی به مطالبات مردمی در دومین روز این دهه در شهرهای مختلف سیستان وبلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۵۷۴۸
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، همزمان با برگزاری نمازهای جمعه در دومین روز از دهه مبارک فجر، مصلاهای نمازجمعه شیعه و سنی در استان میزبان روسای شهرستانی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بودند که در قالب میز خدمت به مطالبات و سئوالات مردم و مراجعان پاسخ دادند.


بر پایه این گزارش، مدیران شهرستانی میراث‌فرهنگی یک‌ساعت قبل از آغاز نمازجمعه در محل مصلاها حاضر شده و ضمن دیدار و گفتگوی صمیمی با صنعتگران و فعالان حوزه صنایع‌دستی ضمن شنیدن مطالبات و دغدغه های آنها نسبت به رفع مشکلات شان نیز اقدام کردند.


میزهای خدمت در شهرستان‌های مختلف سیستان وبلوچستان از جمله بخش کهیر شهرستان کنارک، شهر محمدآباد و شهر علی‌اکبر شهرستان هامون، نیمروز، هیرمند، بخش بیرک شهرستان مهرستان، هیرمند و... برگزار شد که در سایر شهرستان‌ها نیز طی روزهای آتی اجرایی می‌شود.


شایان ذکر است در دومین روز دهه فجر، صنعتگران و فعالان صنایع‌دستی شهرستان‌های مختلف سیستان وبلوچستان نیز با حضور در گلزار شهدا با آرمان‌های امام و رهبری و شهدای معزز تجدید میثاق کردند.


همچنین به همین مناسبت نمایشگاه‌های صنایع‌دستی آثار هنرمندان نیز در این شهرستان ها برگزار و تا پایان دهه مبارک فجر برای بازدید عموم دایر است.

ارسال نظرات