سردار زارع کمالی مهمترین هدف از ایجاد پایگاه‌های بسیج را ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت دانست و افزود: در این پایگاه‌ها مشکلات محلات نیز شناسایی می‌شود و ...
کد خبر: ۹۵۷۵۷۹۲
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ساختمان پایگاه مقاومت بسیج حر نصرت آباد (شاهدیه) با حضور سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان، سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه شهیدمنتظرقائم، سرگردشیرفرمانده حوزه ابوذر، حجت السلام دهقان امام جمعه محترم شاهدیه، شهردار و اعضای شورای شهر، معتمدین و بسیجیان افتتاح گردید.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در آیین افتتاح پایگاه‌های بسیج سپاه الغدیر، گفت: ۸۵ درصد از هزینه این پایگاه‌ها به همت خیران محلات تامین شده که قرار است این پایگاه‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم در تمامی عرصه‌های مورد نیاز محلات فعالیت کنند.
سردار زارع کمالی مهمترین هدف از ایجاد پایگاه‌های بسیج را ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت دانست و افزود: در این پایگاه‌ها مشکلات محلات نیز شناسایی می‌شود و با کمک مردم و مسئولان این مسائل حل و فصل خواهد شد.
در این مراسم سرهنگ آزادی نژاد فرمانده ناحیه شهیدمنتظر قائم و حجت السلام دهقان امام جمعه شاهدیه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر همراهی و همدلی مسئولان را خواستار شدند و از مساعدت و همراهی تمام مسئولین جهت ساخت ساختمان پایگاه تشکر و قدردانی نمودند.
در ادامه حاضرین از کارگاه خیاطی جهادی که در راستای اشتغال زایی و محرومیت زدایی برپا شده بود بازدید کردند.

ارسال نظرات