خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام علیجانی:

انقلاب اسلامی موجب عزت و استقلال ایران شد

همدان-مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب عزت و استقلال ایران شد، گفت: امروزه جمهوری اسلامی، استکبار جهانی را عاجز کرده است.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۱۵
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علیرضا علیجانی در جمع اهالی روستای حاجی آباد تویسرکان ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: امام خمینی (ره) با خداباوری و اتکال به وعده‌های الهی و عنایات امام زمان (عج) و تکیه بر مردم توانست ابر قدرت‌های شرق و غرب را شکست بدهد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب عزت و استقلال ایران شد، افزود: امروزه جمهوری اسلامی، استکبار جهانی را عاجز کرده و دشمنان قسم خورده این انقلاب از حضور حماسی ملت در هراس هستند و از ماه‌ها قبل علیه انتخابات و حضور حماسی ملت ایران شبهه پراکنی می‌کنند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: دشمنان این انقلاب هر جایگاهی را که بدانند به نفع این کشور و نظام است  تلاش می‌کنند تا آن جایگاه را تخریب کنند و دشمنان در مقابل هر نقطه‌ای که احساس کنند موجب شکست این کشور است آن موقعیت را قوت می‌بخشند.

وی با اشاره به نقش استکبار جهانی در مقابل ایران گفت: مشارکت قوی مردم در انتخابات امسال به فرموده رهبری امری لازم و ضروری است بنابراین هر کس که مخاطبی دارد باید برای دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای تلاش کند چراکه انتخابات مظهر اقتدار سیاسی کشور است و همه وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند.

علیجانی با بیان اینکه امام(ره) و شهدا در کلام و وصیتنامه‌های خود تنها راه رهایی از مشکلات و شکست دشمنان را تبعیت از ولایت فقیه دانستند، گفت: رهبری بارها سفارش به جهاد تبیین کردند و در خصوص انتخابات به مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت در انتخابات دعوت کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار