خبرهای داغ:
شکری:

هدف از برگزاری میزهای خدمت در روستاها گفتگوی چهره به چهره با مردم است

همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: هدف از برگزاری میزهای خدمت در روستاها گفتگوی چهره به چهره و بی واسطه با مردم است که این موضوع باعث رضایتمندی شده است.
کد خبر: ۹۵۷۵۸۲۵
|
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در حاشیه برگزاری میز خدمت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان که به مناسبت چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  برگزار شد، در جمع اهالی روستای سیلوار اظهار کرد: این صندوق بعد از انقلاب و در عمل به اصل ۲۹ قانون اساسی و با هدف بهر‌ه‎مندی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پوشش بیمه‌های اجتماعی، کاهش فقر مطلق، کاهش مهاجرت به شهر و توجه به سیمای روستا ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در استان همدان ۱۵۰هزار نفر عضو این صندوق هستند که تعداد ۸ هزار و ۴۰۰ نفر به صورت ماهیانه مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت دریافت می‌کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: هدف از برگزاری میزهای خدمت در روستاها گفتگوی چهره به چهره و بی واسطه با مردم است که این موضوع باعث رضایتمندی شده است.

وی گفت: همه افراد ۱۸ الی ۵۰ سال ساکن در روستا، مناطق عشایری و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر می‌توانند با کمک  ۷۰ درصدی دولت عضو صندوق شوند.

در پایان این مراسم حکم ۲نفر از مستمری بگیران بازنشسته صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر اهداء شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات