خبرهای داغ:
استاندار سمنان گفت: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم، به صورت ویژه گام برداریم.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۲۲
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، محمدرضا هاشمی استاندار سمنان همراه جمعی دیگر از مسئولان در آیین افتتاح پروژه های شهرستان سرخه حضور یافت.

هاشمی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنان دسیسه مشارکت حداقلی و ناامید سازی مردم را برای عدم تحقق مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفند، مَد نظر و مورد توجه قرار داده است، اظهار کرد: به برکت پیروزی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، از سال ۵۷ تاکنون در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، سیاسی، زیرساخت ها، عمرانی، توجه به روستاها، سطح سواد، دستاوردهای علمی و پژوهشی، کشاورزی، نظامی و تسلیحاتی و هوا و فضا توانستیم به نسبت قبل از انقلاب و نظام شاهنشاهی، رشد قابل قبول و ارزنده ای داشته باشیم.

او افزود: در دهه فجر سال جاری تعداد ۷۶۹ پروژه عمرانی و اقتصادی (سرمایه گذاری) با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان در سطح استان به بهره برداری خواهد رسید که از این تعداد، ۶۷۹ پروژه عمرانی در شهرستان های استان با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۵۴ میلیارد تومان و ۹۰ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان در قالب اقتصادی و سرمایه گذاری است.

استاندار سمنان تصریح کرد: امروز وظیفه داریم تا در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن نظام و ناامید کردن مردم، به صورت ویژه گام برداریم.

هاشمی یادآور شد: به برکت نظام‌ جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب، اقدامات بسیار ارزنده ای در کشور به انجام رسیده که نیاز است دستاوردها و موفقیت های بدست آمده در مقایسه با ظلم و فساد رژیم شاهنشاهی در قبل از انقلاب، به منظور آگاهی بخشی در بین آحاد اقشار مردم بویژه نوجوانان و جوانان، جهاد تبیین در دستور کار باشد.

او با اشاره به اینکه چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مورد تاکید مقام معظم رهبری است که ان شاءلله در ۱۱ اسفند سال جاری نیز همه ما در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، با حضور در پای صندوق های مشارکت قوی را محقق می سازیم، گفت: مردم استان سمنان و شهرستان سرخه مردمی ولایتمدار، انقلابی و همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند، به همین واسطه ان شاءلله در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری نیز در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت قوی، در پای صندوق های رای حضور یافته و پیشرو و سرآمد کشور خواهند بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها