خبرهای داغ:
استاندار سمنان گفت: شهرستان سرخه در دوران ۸ سال دفاع مقدس خوش درخشید و یادگاران بسیار عزیزی از این دوران از جمله شهدای والامقام، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سرافراز دارد.
کد خبر: ۹۵۷۵۹۲۵
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه فجر و در راستای حضور محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در سرخه نشست تبیینی انتخابات در جمع نمازگزاران مسجد امام هادی (ع) سرخه برگزار شد.

هاشمی در جمع نمازگزاران اظهار کرد: مردم استان سمنان از جمله مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان سرخه در روز ۱۱ اسفند با حضور در پای صندوق های رای دسیسه ها و توطئه های دشمنان نظام را خنثی نموده و همچون گذشته خواهند درخشید.

او افزود: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب تا به امروز در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، هوافضا، نظامی و تسلیحاتی و سایر موارد به دستاوردهای ارزنده ای دست یافته است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: شهرستان سرخه در دوران ۸ سال دفاع مقدس خوش درخشید و یادگاران بسیار عزیزی از این دوران از جمله شهدای والامقام، جانبازان، آزادگان و ایثارگران سرافراز دارد.

هاشمی ادامه داد: تعیین تکلیف زمین سور سامان یکی از مطالبات به حق مردم سرخه بود که در راستای اجرای مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در سرخه اجرایی شد. طی دو سال و نیم گذشته از عمر دولت سیزدهم، در بحث اقتصادی نیز شهرستان سرخه همچون سراسر استان شاهد اقدامات و دستاوردهای ارزنده ای بود.

او خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی در خلال جنگ ترکیبی و تهاجم فرهنگی، کم رنگ کردن اقدامات و دستاوردهای ارزنده نظام را در راستای ناامیدسازی آحاد اقشار مردم مَدنظر قرار دادند که به همین واسطه نیاز است تا در راستای جهاد تبیین و خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های معاندان نظام، توجه ویژه ای به جهان تبیین داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها