بمناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران به همراه جمعی از معاونین خود با حضور در دفتر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با مسئول سازمان دیدار نمودند
کد خبر: ۹۵۷۶۲۹۶
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران؛ بمناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران به همراه جمعی از معاونین خود با حضور در دفتر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران با مسئول سازمان دیدار نمودند.

حسینیان در این دیدار گفت:آنچه امروز برای همگی اهمیت دارد حفظ وحدت و ارزشهای نظام و دفاع از مقام ولایت و حکومت اسلامی و خدمت صادقانه به مردم به خصوص جامعه کارگری است.

وی افزود: ان شا الله این انقلاب به انقلاب حضرت مهدی (عج)وصل خواهد شد و بنا به فرموده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این انقلاب همان انقلاب امام حسین(ع) است .

در ادامه مهندس باقری ضمن گرامیداشت دهه مبارکه فجر به دستاورد های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مسئولین کاربلد و انقلابی و ولایتمدار سکان دار مسئولیتها هستند و تلاش میکنند که کشور عزیزمان در همه عرصه به درجات بالا دست یابد.

وی از همه خواست دستاوردهای انقلاب را به مردم بازگو کنند چراکه دشمنان در تلاش هستند مردم را از انقلاب ناامید کنند که با دیدن دستاوردهای انقلاب مردم دلگرم خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها