اقتصاد گردشگری شهرستان سرعین رونق می‌گیرد

استاندار اردبیل گفت: با توجه به پروژه‌های سال آینده در حوزه گردشگری شهرستان سرعین، اقتصاد گردشگری سرعین رونق پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۳۸
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷

اقتصاد گردشگری شهرستان سرعین رونق می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدحامد عاملی پیش از ظهر امروز به مناسب آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، در جریان سفر به شهرستان سرعین، اظهار کرد: طی یک سال گذشته اقدامات قابل توجهی در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی، خدمات گردشگری و دیگر بخش‌ها سطح شهرستان سرعین انجام شده است و اقدامات مهمی برای شهرستان سرعین در سال آینده برنامه‌ریزی شده است تا قدم مهمی در ارتقای جایگاه واقعی شهرستان سرعین در سطح ملی برداشته شود.

وی افزود: پروژه پل معلق سه طبقه‌ای ورگه‌سران سرعین در حال انجام عملیات اجرایی است که در حوزه زیرساخت‌های گاز، برق، آب و راه مجموعه فوق که در روند تسریع در بهره‌برداری پروژه تاثیر ویژه دارد که از همین رو، تصمیمات و دستورات لازم اتخاذ و صادر شد.

استاندار اردبیل گفت: پل معلق سه طبقه‌ای ورگه‌سران سرعین پس از بهره‌برداری، در سطح منطقه تأثیرگذاری ویژه در پی خواهد داشت و منجر به افزایش درآمد مردم عزیز در منطقه روستایی و شهری از حوزه گردشگری می‌شود.

عاملی تصریح کرد: تعدادی مجموعه اقامتی تفریحی در سطح شهرستان سرعین در دست عملیات اجرایی است که پس از بهره‌برداری در افزایش ورود گردشگران و رونق اقتصاد گردشگری شهرستان تاثیرگذار است.

وی در جریان بهره‌برداری مجموعه پرورش مرغ سبز سالم سرعین خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری مجموعه پرورش مرغ تخمگذار در بخش ایردموسی شهرستان سرعین که با سرمایه گذاری ۱۱۰ میلیارد تومان از حالت رکود خارج شد، بخشی از کمبود و مشکلات استان اردبیل در حوزه تولید تخم مرغ رفع خواهد شد.

استاندار اردبیل ادامه داد: در حال حاضر موجودی این سالن پرورش ۷۸ هزار قطعه بوده روزانه ۴۳۰ کارتن با میانگین وزن ۱۱/۸ کیلوگرم تولید می‌کند.

ارسال نظرات