فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین علیه السلام سپاه خاش گفت: خدمات نظام در حوزه های مختلف بایستی با هدف امیدافرینی و ارتقای شاخص‌های رضایتمندی برای مردم بازگو شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۴۴۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاش؛ محمد لشکری در نشست روشنگری با موضوع جهاد تبیین با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: خدمات نظام در مقایسه با دوران طاغوت قابل مقایسه نبوده و در خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان در حوزه های مختلف اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که مردم قدرشناس استان این خدمات را لمس می کنند.

وی اظهارداشت: خدمات نظام جمهوری اسلامی در منطقه فراموش شدنی نیست، زیرا مردم استان همراه با نظام بوده و در توسعه، رشد و آبادانی کشور سهم بسزایی ایفا کرده اند.


لشکری ادامه داد: نظام اسلامی ایران در مباحث راه سازی، راه آهن و راه اندازی قطار مسافربری، گازرسانی، تامین آب شرب، برق، اجرای پروژه های محرومیت زدایی، توسعه بنادر، ایجاد منطقه آزاد، رونق دادن به تجارت مرزی، گردشگری، سیاحتی، حمایت از کشاورزان و دامداران و تولیدکنندگان واحد‌های تولیدی و صنعتی و غیره به موفقیت‌های چشمگیری در سیستان و بلوچستان دست یافته که شایسته تقدیر است.

ارسال نظرات