فرماندار مهریز از اجرای ۴۵ برنامه فرهنگی و بهره‌برداری از ۶۱ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در مهریز خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۶۰
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی فجری از افق‌های روشن تاریخ بود که پرده‌های ظلمت شرق و غرب را از هم درید و ایران بزرگ اسلامی را به جهانیان نشان داد گفت: در این ایام ۶۱ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان آماده بهره‌برداری و ۴۵ برنامه فرهنگی نیز در روز‌های آتی پرشکوه دهه فجر اجرا می‌شوند.

وی در خصوص اجرا برنامه‌های فرهنگی افزود: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ برنامه فرهنگی شاخص اعم از غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، مسابقات کتابخوانی، برگزاری محافل انس با قرآن و... برگزار می‌شود.

فرماندار مهریز اظهار داشت: برخی از پروژه‌ها از جمله پروژه‌های صنعتی و ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور معاون استاندار یزد و تعداد دیگری از این پروژه‌ها با حضور مقامات ملی در روز‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی معدن سرب و روی مهدی آباد بهادران و طرح توسعه بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مهریز را از پروژه‌های مهم عمرانی دانست و خاطرنشان کرد: از اهداف مهم دولت سیزدهم تبیین اقدامات این دولت و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

دهقان بنادکی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولتی امیدآفرین و مثبت اندیش است اظهار داشت: ارتباط مردم با مسئولان و بالعکس رمز موفقیت دولت سیزدهم است و بیان عملکرد مسئولان در دولت، روزنه‌های امید را در دل ملت ایران بر علیه بمباران‌های منفی دشمنان روشن می‌کند.

وی ادامه داد؛ تا پایان سال جاری بزرگترین معدن سرب و روی خاورمیانه در مهریز پس از ۷۰ سال با اعتباری بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان با حضور مقامات ملی به بهره برداری می‌رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار