رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مناطق حاشیه ای شهر زاهدان از نزدیک شاهد اقدامات صورت گرفته از جانب بسیج در این مناطق شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۶۶۲
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج سیستان‌و‌بلوچستان، سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در میان مردم خونگرم سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در حاشیه شهر زاهدان در زمینه فاضلاب اتفاقات بسیار خوبی صورت گرفته اما باید تلاش شود تا به همین اندازه بسنده نشده و در زمینه های مختلف پیشرفت صورت بگیرد.

وی افزود: فاضلاب مسئله بسیار مهمی بود که معضلات بسیاری را برای این مردم رقم زده بود و به حمدالله با همت نگاه جهادی و بسیجی این معضل برطرف شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا سایر معضلات این مردم را نیز در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... را نیز با همین نگاه رفع نماییم.

سردار سلیمانی تاکید کرد: همراه نمودن مردم این مناطق برای رفع معضلات بسیار می تواند راهگشا و چاره ساز باشد؛ پس تلاش کنید هر چه می شود خود مردم را به میدان بیاورید.

وی همچنین در خصوص احداث بناهای مذهبی در این مناطق افزود: اقدامات صورت گرفته در خصوص ساخت مکان مذهبی و فرهنگی بسیار ارزشمند است و قطعا ثمرات زیادی را برای این مردم به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ان شاالله طرح هایی که بسیج از گذشته شروع کرده و برادرانمان در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پیگیری کرده اند به ثمر برسد تا خدمتی شایسته به مردم این منطقه صورت بگیرد.

سردار سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: از تلاش های همه عزیزانی که در این مناطق زحمت می کشند تشکر می کنم و از خداوند برای آنان اجر و پاداش دنیوی و اخروی خواستارم.

 

ارسال نظرات