۸۰۰ اثر به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر ارسال شد

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از ارسال ۸۰۰ اثر به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۶۸۳۶
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول بسیج رسانه استان بوشهر در آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام با اشاره به مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره گفت: کمک به توسعه ظرفیت‌های رسانه‌ای کشور، شناسایی استعداد‌ها و تجلیل از رقابت اثربخش و ارتقای توان حرفه‌ای و خلاقیت و انگیزه و خودباوری رسانه‌ای، تولیدات فاخر رسانه‌ای در برابر هجمه دشمن، تولید محتوا از پیشرفت‌های کشور و انتشار آن از مهم‌ترین اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

سرهنگ محسن رضایی نژاد با بیان اینکه ۸۰۰ اثر از اهالی رسانه استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد تصریح کرد: برگزیدگان آثار ارسالی با حساسیت و توجه به کیفیت و نکات فنی توسط هیات داوران انتخاب شدند.

رضایی نژاد در ادامه با اشاره به اینکه امروزه دشمن با ابزار‌های رسانه‌ای دنبال کمرنگ کردن انتخابات در کشور است خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد با جنگ ادراکی ذهن جوانان را طوری مدیریت کند که در زمین آن‌ها بازی کنند. رضایی‌نژاد تاکید کرد: رسالت ما در عرصه رسانه این است که با ترغیب و تشویق آحاد مردم پای صندوق رای به مشارکت گسترده مردم در انتخابات کمک کنیم.

وی در پایان حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: هر رای که به صندوق انداخته می‌شود به نشانه تایید نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات