مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز:

استقلال و عزت کشور از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز، ضمن مقایسه دوران حاضر با دوران پهلوی، گفت: استقلال و عزت کشور از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۷۶۸۷۴
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام و المسلمین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در جمع کارکنان، پزشکان و پرستاران بیمارستان امام علی (ع) کرج، ضمن تبیین دست آورد‌های انقلاب اسلامی و تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: قطع کردن دست بیگانگان از چپاول کشور و تحقق استقلال و عزت ایران اسلامی از مهمترین دست آورد‌های انقلاب اسلامی است.
استقلال و عزت کشور از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
وی با تاکید بر اینکه آزادی مردم و حق تعیین سرنوشت کشور که تا پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی تحت نظر و امر بیگانگان بود، با پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار مردم قرار گرفت، افزود: امروز مردم کشور بر سرنوشت خود بدون دخالت بیگانگان مسلط هستند و این یکی از بزرگترین شاخص‌های آزادی است.

حجت الاسلام والمسلمین نعیمی با تفکیک مفهوم آزادی از هرج و مرج و بی قانونی تصریح کرد: امروزه برخی از دشمنان کشور در رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند بی قانونی و هرج و مرج را به جای آزادی در جامعه نهادینه کنند در حالی که آزادی که مردم ایران امروز از آن برخوردار هستند در هیچ دوره‌ای از تاریخ سابقه نداشته و در دوران‌های گذشته و به ویژه در دوران پهلوی مردم به هیچ عنوان از حق تعیین سرنوشت برخوردار نبودند و امور مملکتی از طرف بیگانگان به سران حکومت وقت دیکته می‌شد.
استقلال و عزت کشور از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ادامه با اشاره به دلایل دشمنی بیگانگان با ایران اسلامی، عنوان کرد: از فردای پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه قطع منافع استکبار جهانی توطئه و فتنه دشمنان علیه ملت بزرگ ایران آغاز شد و هر کدام از این فتنه‌ها در هر کشور دیگر رخ می‌داد می‌توانست آن کشور‌ها را دچار نابودی سازد، اما ایران اسلامی به واسطه تدبیر امامین انقلاب اسلامی، پشتیبانی مردم و عنایت پروردگار تا امروز در برابر تمامی فتنه‌ها تاب آورده و هر روز مقاوم‌تر از قبل شده است.
استقلال و عزت کشور از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
وی با تاکید بر پیشرفت‌های گسترده کشور در عرصه‌های گوناگون، گفت: امروز به رغم برخی مشکلات، کشور در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و دشمن در برابر قدرت ما در عرصه‌های گوناگون در موضع ضعف و انفعال قرار گرفته است.

حجت الاسلام نعیمی، با بیان اینکه زمانی از حداقل امکانات نظامی بی بهره بودیم، اما امروز معادلات قدرت دنیا با حضور ما تعیین می‌شود و دشمن در برابر قدرت بازدارندگی کشور
نگران و آشفته است، افزود: امروز به برکت خون شهدا و رهبری امامین انقلاب اسلامی دشمن نمی‌تواند از گزینه‌های روی میز سخن بگوید و در برابر اقتدار ایران اسلامی ناتوان است.

وی با تاکید بر اینکه به برکت انقلاب اسلامی کشور در عرصه‌های مختلف توانمند شده و این روند باید استمرار داشته باشد، بیان داشت: یک روز دشمن سعی داشت با تحریم بنزین کشور را دچار آشوب سازد، روز دیگر راه ورود دارو را بر کشور بست و این روند همچنان نیز ادامه دارد، اما به برکت تلاش و اهتمام جوانان مومن و انقلابی هر چیزی را که دشمن از ما دریغ کرد، در داخل تولید کردیم و این روند جهادی و انقلابی تا روسیاهی و نابودی کامل دشمن باید ادامه داشته باشد.
استقلال و عزت کشور از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز، با اشاره به اینکه آرمان‌های انقلابی بسیاری ارزشمندتر از مسائل اقتصادی است تصریح کرد: در برخی کشور‌های منطقه مردم در ظاهر از خودرو‌ها و امکانات بهتری برخوردار هستند، اما مردم در این کشور‌ها حقی بر تعیین سرنوشت و حاکمیت بر منافع کشور خود ندارند و آمریکایی‌ها و بیگانگان هستند که در آن کشور‌ها تعیین کننده امور مختلف هستند و از مردم آن کشور‌ها باج خواهی می‌کنند.

وی با اشاره به ضرورت اهمیت حضور مردم و به ویژه خواص در انتخابات، خاطرنشان کرد: تحقق ایران قوی در گرو حضور حداکثری در انتخابات است و هر فردی که دل در گرو ایران و انقلاب اسلامی دارد باید با حضور در انتخابات نقشه شوم دشمنان در ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در کشور را ناکام بگذارد و بار دیگر شکوه همدلی و حضور مردم در صحنه انتخابات را به رخ بیگانگان بکشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها