خبرهای داغ:
سرهنگ دوم پاسدار حسن عباسی گفت: یکی از شاخص های سلامت اجتماعی ، مشارکت مردم در امورات اجتماعی است مانند جشن انقلاب ،جشن عاطفه ها ، اقدامات جهادی و غیره می‌باشد .
کد خبر: ۹۵۷۶۸۷۷
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹

شرکت و حضور در انتخابات نوعی از سلامت اجتماعی است/دشمن می خواهد مردم را از صندوقهای رأی دور کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ دوم پاسدار حسن عباسی فرمانده سپاه شهرستان مراوه تپه در جشن انقلاب اسلامی در روستای دیکلی داش این شهرستان گفت: یکی از شاخص های سلامت اجتماعی ، مشارکت مردم در امورات اجتماعی است مانند جشن انقلاب ،جشن عاطفه ها ، اقدامات جهادی و غیره می‌باشد .

وی در ادامه بیان داشت: شرکت و حضور در انتخابات هم یک نوعی از سلامت اجتماعی است ، چرا که برای آینده یک ملت باید مردمش تصمیم گیری کنند و انتخابات بزرگترین نماد تصمیم گیری ملت برای خودش است .

فرمانده سپاه مراوه تپه تصریح کرد: امروز که دشمن به داخل کشور چشم دوخته است و با القاء ناامیدی سعی در دور کردن مردم از عرصه انتخابات دارد باید با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب و نظام همه نقشه های آنان را نقش بر آب کنیم.

عباسی اظهار داشت: انتخابات پاسخ تشکر ملت از انقلاب اسلامی ایران است که توانسته در عمر با برکتش بهترین خدمات اجتماعی و رفاهی را در دور افتاده ترین نقاط این کشور مانند این روستا مرزی برای مردمش فراهم کند.و این از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار