برگزاری آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر

به همت سازمان بسیج رسانه استان بوشهر آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور برخی مسئولین استانی و اصحاب رسانه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۶۹۱۴
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، داور نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر در این جشنواره ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره ابوذر بیان کرد: جشنواره ابوذر قطعاً سبب ارتقای کاری رسانه‌ها می‌شود که این مهم تاکنون محقق شده است.

برگزاری آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر

مهراب کیانی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر هر سال برگزار می‌شود گفت: آثار فاخر و پر محتوا به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر ارسال شد که نشان از رشد قلمی اصحاب رسانه در حوزه خبر، یادداشت، گزارش است.

وی با بیان اینکه در برخی جهات کار برای داوران نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان به لحاظ کیفیت بالای آثار سخت بود اضافه کرد: در بررسی آثار سلایق شخصی دخالت داده نشد و نگاه تخصصی شده است.

رئیس مرکز فضای مجازی سپاه استان جایگاه استان بوشهر در عرصه رسانه و مطبوعات را با قدمت بالا اعلام کرد و گفت: استان بوشهر در عرصه چاپ مطبوعات و روزنامه از قدمت دیرینه و درخشانی برخوردار است.

نقش رسانه به‌عنوان ضلع تبیین‌گر جهاد تبیین

برگزاری آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با تبریک ایام الله دهه فجر و با تاکید بر انعکاس دستاورد‌های انقلاب اسلامی نقش اصحاب رسانه را بسیار مهم دانست و گفت: امروز نقش رسانه به‌عنوان ضلع تبیین‌گر و اندیشه برای همه مشخص است.

عبدالرحیم افروغ با بیان اینکه امروز رسانه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند اضافه کرد: در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند نقش اصحاب رسانه در مقابله با هجمه دشمنان و افزایش آگاهی مردم بسیار مهم است.

وی ادامه داد: مردم با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات همواره دشمنان را ناکام گذاشته‌اند و این بار هم حماسه دیگری خلق می‌کنند.

سرعت پیشرفت جامعه در ابعاد گوناگون زیاد است

برگزاری آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر

جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، نیز با بیان اینکه رسانه‌ها در ایجاد امیدآفرینی و ترویج روحیه نشاط در جامعه نقش مهمی دارند گفت: در شرایطی که مردم دارای مشکلات و گرفتاری هستند اصحاب رسانه می‌تواند با جهاد تبیین، امیدآفرینی در جامعه ایجاد کند.

 سردار عبدالرضا دشتی با تأکید بر نقش اصحاب رسانه در انعکاس عقب‌افتادگی و مشکلات جامعه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: باید با جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب در پیشرفت جامعه در بخش‌های مختلف مورد توجه ویژه قرار بگیرد. سرعت پیشرفت جامعه در ابعاد گوناگون زیاد است. باید این پیشرفت‌ها منعکس تا امیدآفرینی در جامعه محقق شود.

وی در پایان رسانه‌ها را بسیار قوی دانست و تأکید کرد: با صحبت کردن انتظارات مردم برآورده نمی‌شود و در این راستا از اصحاب رسانه انتظار می‌رود در عرصه تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون کمک کنند.

برگزاری آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بوشهر

شایان ذکر است در پایان این آیین از برگزیدگان نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات