خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی گفت: شهدا با بصیرتی که داشتند عرصه های مورد نیاز انقلاب را شناخته وجان خود را دراین راه فدا کردند.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۰۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

دستاوردهای انقلاب مثل روز روشن است/مروز جهاد تبیین وامیدآفرینی وظیفه ماست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار احمد کوهستانی فرمانده سپاه آزادشهر در  مراسم یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج مسجد علی بن الحسین(ع)آزادشهر به مناسبت دهه مبارک فجر ، با اشاره به رشادت ها وجانفشانی های شهدا در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی گفت؛ شهدا با بصیرتی که داشتند عرصه های مورد نیاز انقلاب را شناخته وجان خود را دراین راه فدا کردند.

ایشان در ادامه به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته و گفت: عده ای می خواهد خیانت ها وبی کفایتی های خاندان پهلوی را تطهیر و درمقابل وضعیت فعلی جامعه را با بزرگنمایی مشکلات سیاهنمایی کنند، درحالیکه دستاوردهای انقلاب مثل روز روشن است وحتی قابل مقایسه با قبل از آن نیست و به اذعان خود دشمنان انقلاب در تمام عرصه ها ازجمله پزشکی ، هوا فضا ،رشد علمی ،فناوری نانو و... پس از انقلاب پیشرفت های خیره کننده ای صورت گرفته است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به انتخابات اسفندماه بیان کرد دشمنان نظام به شدت درحال تلاش برای ناامید کردن مردم از حضور در صحنه انتخابات هستند و امروز جهاد تبیین وامیدآفرینی وظیفه ماست و باید از تمام ظرفیت ها جهت حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای استفاده کنیم.

کوهستانی در ادامه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درخصوص انتخابات اشاره کرد وگفت: معظم له ۴ راهبرد رقابت ، سلامت ، امنیت ومشارکت قوی را بعنوان مولفه های انتخابات پیش رو بیان نمود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها