خبرهای داغ:
شاهرود_شهید ناصر بیاری از شهدای انقلاب اسلامی شاهرود قبل از شهادت محل دفن خود را نشان می‌دهد و می‌گوید من اینجا دفن خواهم شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۲۶
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج، امام جمعه شاهرود، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود، مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان، مسئولان نظامی و انتظامی با خانواده شهید انقلاب اسلامی این شهرستان «ناصر بیاری» دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار عباسعلی اکبریان مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان شاهرود با بیان اینکه شهید ناصر بیاری لوله کش بود، گفت: این شهید برای پخش اعلامیه‌های امام راحل در مراسم چهلم فرزند امام خمینی (ره) در بسطام بعد از بازگشت در جاده یا دوستش سیدجعفر میرغفوریان مورد هدف گلوله دژخیمان رژیم قرار گرفته و به شهادت می‌رسد.
اکبریان ادامه داد: این شهید چند هفته قبل از شهادت وقتی با همسرش در مزار شاهرود می‌روند نقطه‌ای را نشان می‌دهد که من اینجا دفن می‌شوم و همینگونه هممی شود و آیت الله طاهری امام جمعه فقید شاهرود هم خوابی می‌بیند که در آن مکان دفن شهید بیان می‌شود در صورتی که او زنده بوده است.
همسر شهید نیز در این دیدار خاطراتی از شهید بیان و بر تکریم خانواده شهدا تاکید کرد.
در پایان با اهدا لوح تقدیر و هدیه از خانواده شهید تجلیل گردید.
شهید ناصر بیاری سه ماه بیشتر یا همسرش زندگی نکرد و در دی ماه سال ۱۳۵۷ به شهادت و به عنوان اولین شهید در گلزار شهدای شاهرود آرام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها