دانش آموزان رامهرمزی به اردوی راهیان نور در هویزه اعزام شدند

تعداد ۱۵۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس پسرانه، مقطع متوسطه دوم به همراه عوامل اجرایی از شهرستان رامهرمز در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی هویزه اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۳۹
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، سرهنگ پاسدار حفیظ اله تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز در حاشیه آئین بدرقه این اردوی معنوی که در محل استادیوم تختی رامهرمز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یکی از بهترین راه های آشنا شدن نسل جوان امروز با اهداف و آرمان های انقلاب و شهدا استفاده از بستر و ظرفیت راهیان نور است. 

 

وی اضافه کرد:اردوی راهیان نور یک حرکت فرهنگی، معنوی و با عشق به شهداست، که تداوم و تقویت آن از مهم ترین وظایف مسئولین و دستگاه های ذی ربط می باشد. 

 

سرهنگ تقی زاده همچنین افزود: دشمن سعی دارد با استفاده از رسانه ها و فضای لجن آلود مجازی ذهن جوانان ما را درگیر کند و دستاورد های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تخریب و تحریف نماید، و نمیداند که خوی و خون شهداست که همواره در وجود آنها می جوشد و استحکام می بخشد. 

 

وی اردوهای راهیان نور را کارآمدترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و گفت: استمرار بر اردوهای راهیان نور و تبیین درست و حقیقی دوران سخت انقلاب و شهیدان میتواند اثری مثبت در راه و روش زندگی نسل جوان ایجاد نماید.

 

 دانش آموزان در این اردو پس از زیارت قبور مطهر شهدا در یادمان شهر هویزه، از نمایشگاه هوافضای سپاه در پادگان شهید غلامی بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار