خبرهای داغ:
نشست صمیمانه سران عشایر و معتمدین شهرستان کارون با حضور سرهنگ احمد حمدی صخری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون و دیگر مسئولان شهرستان با موضوع جهاد تبیین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۳۳۲
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در این نشست گفت: جهاد تبیین از مسائل مهمی است که باید در همه عرصه‌ها مد نظر قرار گیرد و این موضوع در جامعه عشایری نیز بایستی دنبال شود.

وی خواستار تبیین و آگاهی بخشی نگاه و خدمات انقلاب اسلامی به جامعه عشایری شد و افزود: در رژیم پهلوی ستم و ظلم‌های گوناگونی به این مجموعه شد و امام راحل عشایر را ولی نعمت ما خواندند.

سرهنگ پاسدار احمد حمدی صخری در ادامه خاطرنشان کرد: اسفند امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را داریم که وظیفه مهم مجلس همان قانون‌گذاری و نظارت است و بنابراین مجلس شورای اسلامی در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی نیز قانون‌گذاری و نظارت می‌کند.

وی گفت: اگر عزت، اقتدار و استقلال مملکت مهم است باید حضوری حداکثری در عرصه انتخابات داشته باشیم. و این امر مهم با حضور عشایر غیور و معتمدین شهرستان کارون و دعوت مردم به انتخابات محقق میشود و شاهد شور انتخاباتی و حماسی خواهیم بود.

در این نشست که صبح امروز با حضور جمعی از عشایر و معتمدین و مسئولان شهرستانی در کوت عبدالله برگزار شد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون، مسئولان و عشایر به بیان نقطه نظرات خود در زمینه نقش معتمدان در افزایش شور انتخاباتی و حضور گسترده مردم در این صحنه حساس سیاسی، انتظارات مردم از نامزدها و نمایندگان و وحدت و همدلی مردم در مقابله با ترفندهای دشمنان پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار