خبرهای داغ:
اجتماع عشایر شهرستان باوی باسخنرانی سردارخادم سیدالشهدا و سرهنگ پاسدار سید محمد احمدی ثنا فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۴۱
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج باوی؛سران و بزرگان عشایر شهرستان باوی با حضور امام جمعه، فرماندار فرمانده و جانشین سپاه امام حسن مجتبی ع در مراسمی با آرمانهای انقلاب و رهبری تجدید بیعت و میثاق کردند

 

سرهنگ پاسدار سید محمد احمدی ثنا فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی ع باوی با اشاره به اینکه عشایر همیشه در عمل بیعت خود را با ولایت فقیه تجدید میکنند و در هر حال پایبند به عهد و پیمان خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی‌اند گفت:کسی که بر پایه تعالیم امام علی(ع) تربیت شده باشد، هیچوقت عهد شکنی نمیکند و از این رو میبینیم که عشایر عرب خوزستان و شهرستان باوی در فتنه ها به هیچ شکلی تن به حیله‌های طراحان فتنه‌ها ندادند.

 

ایشان با توجه به تحولات غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی نیز، تصریح کرد: این روزها ملت‌های جهان شاهد هستند که جهانخواران عالم، جنایتکاران تاریخ، رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی با پشتیبانی‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار دست به یک کشتار و تجاوز آشکار زده‌اند.

 

وی در پایان تصریح کرد: عشایر خوزستان در مکتب اهل بیت تربیت شده‌اند و از کسی که در این مکتب رشد کرده، انتظاری هم جز جهاد در راه خدا و رسول اکرم(ص) نمیرود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها