باحضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

طرح‌های راهداری در تنگستان اجرا شد

طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در تنگستان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار بوشهر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۲۴۵
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، طرح‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر در تنگستان با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار بوشهر و مسئولان دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.

محمدعلی زلفی‌گل در آیین افتتاح طرح‌های دهه فجر شهرستان تنگستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود برای تأمین رفاه و امنیت امروز کشور فداکاری کردند و تکریم و تعظیم خانواده شهدا تکلیف است. مسئولان باید در مسیر شهدا حرکت کنند و هر مسئولی که در این راه قرار نگیرد، در مسیر آرمان‌های انقلاب و شهدا قرار ندارد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه روستاها در تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم نگاهی خاص و ویژه به روستاها به‌عنوان کانون تولید دارد و حمایت از تولیدکنندگان در این مناطق در دستور کار دولت است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر لزوم خدمات‌رسانی شبانه‌روزی به مردم اضافه کرد: هر کسی مسئولیتی می‌پذیرد باید با جان و دل و با همه توان و ظرفیت موجود برای اعتلای کشور و بهبود خدمت‌رسانی به مردم اهتمام ورزد. استان بوشهر اکنون به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است. با تدابیر استاندار و مدیران ارشد، جای جای استان، شاهد اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی هستیم.

زلفی‌گل به جایگاه دشتی و تنگستان اشاره کرد و یادآور شد: شهید رئیسعلی دلواری نامی بزرگ در تاریخ استکبارستیزی کشور است و شهید نادر مهدوی و همرزمان از دشتی، شهدای شاخص استکبارستیزی هستند که در دفاع از کشور فداکاری کرده‌اند و باید به دشتی و تنگستان به طور ویژه رسیدگی کرد. دولت سیزدهم در راستای عمران و آبادانی کشور عزمی راسخ دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات