خبرهای داغ:

همایش رأی اولی‌ها در شوش برگزار شد

همایش رأی اولی‌ها در شهر شوش با حضور پرشور دانش آموزان دختر این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۷۳۷۲
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش،در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اولین همایش رأی اولی‌ها با حضور سرهنگ پاسدار سید عطاءالله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش،فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و دانش‌آموزان در سالن امور تربیتی شوش برگزار شد.


سرهنگ پاسدار سید عطاءالله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در این همایش اظهار کرد: شما دانش‌آموزان و رأی اولی‌ها نقش مهمی در تعیین سرنوشت کشور برعهده دارید و با انتخاب آگاهانه خود می‌توانید در انتخاب یک فرد اصلح مؤثر باشید و از همین طریق زمینه توسعه کشور را فراهم کنید.

وی افزود: مردم ایران در سال ۱۳۵۷ یک مطالبه داشتند و آن هم استقلال ، آزادی بود و انقلاب اسلامی که باعث عزت و استقلال و پیشرفت کشور شده و مایه افتخار همه انسانهای آزاده است.

وی افزود: با مرور تاریخ معاصر می توان دید که رضا خان که فردی مستبد، زورگو، قلدر بود به دستور انگلیس ، شاه ایران و سپس به خواست آنها تبعید شد. فرزندش محمدرضا پهلوی نیز توسط آمریکا روی کار آمد و فردی کاملاً وابسته و ضعیف بود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش بیان داشت: دشمنان در تلاش هستند تا با ایجاد سیاه نمایی، نا امیدی را به جامعه تزریق کرده و مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم و ضروری است و هر رأی ما موجب شکست دشمنان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: آینده کشور به دست شما دانش آموزان رقم خواهد خورد و هرکدام از شما در آینده می‌تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور برعهده داشته باشد.

#

ارسال نظرات
پر بیننده ها